Terminator IV

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Terminator IV

Ongelezen bericht door Pandora »

Wij waren met ons drietal een klein wandelingetje aan het maken in een rustig losloopgebied. I.v.m. Pontus met de auto heen, wandelingetje van 30 minuten, met de auto terug. Het olijke trio had reuze lol met rennen in de sneeuw en struinen door het struikgewas :banaan:

We kwamen een groepje mensen tegen die zich aan het vermaken waren met een slee en een hellinkje, ieder zijn lol. Ik draai me dus om om te kijken waar Pontus blijft want die kleine smurf zal zich daar vast mee bemoeien en enorm in de weg lopen terwijl Pandora en Ramses daar gewoon aan voorbij lopen.

Ramses liep 5 meter voor me en was al vlak bij die mensen toen ik vanuit mijn ooghoeken zag dat die mevrouw, vanuit het niets (ik had hem in ieder geval niet gezien), ineens een heel klein hondje (formaat Yorkshire terrier) in een stoer jasje met hip bontkraagje op de grond zet en richting Ramses schuift met de woorden "Ga maar leuk spelen!" :shock:
Dat hondje verstijft van schrik en mijn eigen vreselijke Schwarzeneggert bedenkt zich geen seconde maar grijpt dat arme ding bij zijn bontkraagje en begint te schudden.
Die vrouw gillen (ik kan me er iets bij voorstellen) en ik grijp Arnold bij zijn handvaten, die gelukkig meteen weer los laat. Maar tjee, dat was echt schrikken! :(

Gelukkig had hij alleen het jasje te pakken en mankeerde het hondje niks. (Ze hebben hem heel goed nagekeken en we hebben natuurlijk ons telefoonnummer gegeven voor als er toch nog iets mocht blijken te zijn.)

Tuurlijk mag Ramses dit niet doen maar het is ook wel de uitvinding van de eeuw zeg: Zo'n klein hondje een bontkraagje om doen (en hem dan onder de neus van een jachthond zetten) :dom:
Zou zo'n jasjesmaker voor schattige kleine hondjes er dan echt niet over nadenken hoe dit gezien kan worden door een andere hond?

Mijn Rammessie, het is zo'n lieverd. Hij laat zich op zijn kop zitten door de katten en door Pontus zodat ik soms vergeet wat een meedogenloze terminator hij ook kan zijn.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D ik zou nu heel hard AHHHHH voor het kleine hondje moeten schrijven, maar zeg nou eerlijk :twisted: als jouw een biefstukje voor je neus word gezet zeg je ook HAP toch :D :D en dan verwacht je dat er eet smakelijk gezegd word he :lol: :lol:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Carry

Ongelezen bericht door Carry »

:D :lol: :D :lol: :D :) :D :lol: hihihihi sorry hoor! wel zielig voor dat hondje met jas hihihi sorry toch een heeeel klein beetje leedvermaak :roll:
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Whaaaaaaahahahahhaaa ik zie daar absoluut de humor wel van in hoor! :twisted: Sorry....hou nu eenmaal niet van kleine K..keffertjes......hihihihi
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

nee het mag niet,maar jeetje zeg! wat een domme aktie van mevrouw sjiwafwaf :?
ik snap het wel dat ramses dacht kill and atack! :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

roef schreef:nee het mag niet,maar jeetje zeg! wat een domme aktie van mevrouw sjiwafwaf :?
Ja, ik snap het ook wel maar je schrikt je rot op zo'n moment... ik wist niet dat ik 5 meter nog zo snel kon afleggen zeg maar... ik zweer je dat ik er in twee stappen was 8)
Het is wel mijn 'valse, grote, zwarte Schwarzeneggert' die daar een hondje staat te schudden alsof het een zelf gevangen konijntje is. En me vervolgens heel verbouwereerd staat aan te kijken dat er er zo'n probleem van maak :confused:

Ramses is al niet echt goed met dat kleine grut. Hij is al zo vaak in zijn kont gebeten door zo'n klein keffertje en al twee keer eerder heeft hij een klein hondje dat in paniek voor hem wegloopt bekeken alsof het een prooi was (toen kon ik nog bijtijds ingrijpen met mijn stem). Bij onbekende kleine hondjes lijn ik hem altijd aan tot de kennismaking goed verlopen is. Als het eenmaal goed is, is het ook geen probleem meer maar tot die tijd neem ik het zekere voor het onzekere: als hij zo'n bijtend keffertje terug bijt met die grote bek van hem is het natuurlijk geen partij en in paniek wegrennende hondjes vallen voor hem in de categorie 'het zal wel een konijn zijn'.

Ik vind trouwens dat jullie maar erg weinig compassie hebben met dat hondje en zijn liefhebbende familie :twisted:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Pandora schreef:
roef schreef:nee het mag niet,maar jeetje zeg! wat een domme aktie van mevrouw sjiwafwaf :?
Ja, ik snap het ook wel maar je schrikt je rot op zo'n moment... ik wist niet dat ik 5 meter nog zo snel kon afleggen zeg maar... ik zweer je dat ik er in twee stappen was 8)
Het is wel mijn 'valse, grote, zwarte Schwarzeneggert' die daar een hondje staat te schudden alsof het een zelf gevangen konijntje is. En me vervolgens heel verbouwereerd staat aan te kijken dat er er zo'n probleem van maak :confused:

Ramses is al niet echt goed met dat kleine grut. Hij is al zo vaak in zijn kont gebeten door zo'n klein keffertje en al twee keer eerder heeft hij een klein hondje dat in paniek voor hem wegloopt bekeken alsof het een prooi was (toen kon ik nog bijtijds ingrijpen met mijn stem). Bij onbekende kleine hondjes lijn ik hem altijd aan tot de kennismaking goed verlopen is. Als het eenmaal goed is, is het ook geen probleem meer maar tot die tijd neem ik het zekere voor het onzekere: als hij zo'n bijtend keffertje terug bijt met die grote bek van hem is het natuurlijk geen partij en in paniek wegrennende hondjes vallen voor hem in de categorie 'het zal wel een konijn zijn'.

Ik vind trouwens dat jullie maar erg weinig compassie hebben met dat hondje en zijn liefhebbende familie :twisted:
:twisted: mischien omdat we allemaal al eens zo`n fijn klein hondje zijn tegen gekomen? :wink:
hier in iedergeval een paar keer per week,maar ze weten nu ook dat ik mijn mannen niet meer bij me hou bij een paar vreselijke keffers/bijters :mad:
hoe zo zouden mijn mannen zich moeten laten bijten en niks terug mogen doen?(in het normale dan wel he :D )
meestal is het al voldoende om zo`n kleintje te besnuffelen,de meeste dimmen dan al wel en de baasjes slaan het heel zenuwachtig gade :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Onze vorge lab, ook zo'n warte swartzeneggert heeft serieus 5 jaar lang elke avond een klein geval te pakken genomen! Een soort van kruising tussen ruwharige teckel en jack russel ofzo.....ook een reutje.
Baas liep elke avond met mijn man een rondje op, en elke avond hetzelfde liedje; klieren, blaffen, poten happen en grommen! Eerst gaf die van ons een waarschuwing en daarna pakte ie m! Echt ELKE avond!
En denk maar niet dat dat mormel het afleerde.......baas vond het wel best en maakte er ook geen probleem van; Eigen schuld! :evil:
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

:lol: :lol: :lol:
Ramses je weet toch dat dat niet mag, maar ik begrijp je wel hoor. Het lijken dan toch ook net konijnen
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

:oops: dat was schrikken maar ik vind het domme daad van dat vrouwtje je vraagt het eerst ff in mijn ogen maar ik zou zelf mijn kleine hondje niet met een grote laten spelen had ze zelf ook een bont kraagje om 8)
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

:D :lol: :lol: :lol: sorry hoor , heb toch echt hardop moeten lachen hoor met je verhaal...

ahum... maar nu even serieus.... nee echt het mag niet hoor :twisted: Maar ja, misschien had "Arnold" zelfs niet gezien dat er een hondje in zat...wou hij alleen maar met het jasje spelen... dat is toch te begrijpen ? :twisted:

Kan me el voorstellen dat je je rot geschrokken bent en dat hondje en zijn baasje ook.... maar gelukkig had het hondje niks...

Groetjes
Martine
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Lees ik net je berichtje hier, klik hem weg en wat is het eerstvolgende topic in mijn ongelezen berichten..........

"Wat eet je hond vandaag..." :lol: :lol: :lol:

Het zal wel een konijn zijn :twisted:
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ook een domme aktie van die vrouw. Je ziet toch duidelijk verschil tussen die honden, dat wordt echt niet leuk spelen.

Ik ga hier ook alles wat klein en pluizig en keft uit de weg want ook Chester denkt dat het leuk speelgoed is en het wordt nog leuker als het pluizige ding gaat rennen.
Afbeelding

bedankt Sharon !
ana
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door ana »

Nou donna had die kleine wel in zijn geheel doorgeslikt denk ik... :D :D :D
ik maak Donna ook altijd vast als wij een klein hondje tegen komen ook woont Donna met een swiffer samen. :)

dat was wel schikken voor allebij de baasjes..... Ik kan mij voorstellen dat Het basje van die swiffer op de swifferforum onder" Mijn schatje aangevallen door een groot zwart Monster" .....haar verhaal doet.....hahaha

:D :D :D groetjes Ana&Donna
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Euhh moet er stiekem toch ook wel een beetje om lachen :D :D
Natuurlijk mag het niet.. Maar t zijn soms toch ook net prooidieren die kleine K**-keffertjes... Zéker als er dan ook nog een bontje bij aan gaat :twisted:
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Plaats reactie