BIG SURPRISE

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

wobbetje schreef:Het gaat helemaal geweldig met ons.... het is bijna te mooi om waar te zijn... wat een prachthond en een prachtkarakter... zo lief en braaf... blijft braaf alleen thuis... moest hem zelfs wakker maken daarstraks toen ik thuis kwam... haha :D (een echte waakhond dus)... en hij knuffelt zo graag... wat ben ik blij met hem... helemaal verliefd :verliefd1:

Toch zal ik ook nooit Wobbe vergeten hoor...hij blijft voor eeuwig en altijd in mijn hart... hij was ook mijn grote schat.... maar ik denk wel dat hij het goed vindt...
Ik vind het soms wel allemaal een beetje raar.... kwam daarjuist tijdens het wandelen iemand tegen met een bruine lab... en dat is dan zoo raar...maar het is niet anders....
IK had het volgens mij met Zabbo echt niet beter kunnen treffen... en dat ie zich zo vlug aanpast...echt fantastisch... ik ben helemaal in de wolken met hem...
of moet ik mij nu schuldig voelen tegenover wobbe ?

Groetjes
Martine
Wobbe kijkt vanuit die andere wereld met een hele grote lab-grijns naar jou en Zabbo...denkend; hey baasje goed he, heb ik voor je geregeld...die blonde lobbes!! Je zult wel denken van niet want je was zo teleurgesteld tijdens je zoektocht (ja ja dat heb ik wel gezien) maar kijk nu eens! Je hebt nu een blonde woefdewoef eneh..als je hem laat spelen in een modderplas heb je semi-bruine (grijnsss).
Je hoeft niet schuldig te voelen hoor baasje...ik heb een pracht leven bij je gehad tot het allerlaatste moment. Dat moment was voor jou intens verdrietig maar voor mij...nadat ik jouw wereld verliet ben ik in die nieuwe wereld terrecht gekomen....Amai..wat een heerlijkheid hier!! Geurtjes waar ik hele dag aan kan ruiken, eten hmmmmm, snacks en snoepjes ten overvloede, hele leuke honden waar ik mee kan spelen maar ook lekker tegenaan kan liggen om te doezelen op megagrote kussens vol dons...kortom hondenhemel is top!! Dus laat je schuldgevoel alstublieft gaan en geniet van meneer Zabbo. Fluister maar in zijn oor...je krijgt de groeten van Wobbe!! Wedden dat je een lik over je gezicht krijgt als je dat zachtjes zegt...

Dikke hondenknuffel en lab-grijns
voor altijd jouw Wobbe

oooh, ik moet alweer gaan....er komt een heel leuk teefje voorbij ;)

oeps vergeet ik bijna.....ik kan natuurlijk met mijn hondenpoten niets op zo'n toetsenbord maar een blonde twee-voeter uit Voorburg heeft het voor mij opgeschreven...ja ja die blondjes zijn wel te porren voor zoiets. eneh ik moest je ook veel plezier wensen van die blonde reuen die bij haar in huis leven....volle bak hoor daar, 2 honden, 2 kippen en zo'n zwart/wit harige geval die naar je blaast als je te dicht met je hondenneus bij hem komt alhoewel....die jongste reu liet mij ff zien hoe je die kat kan 'opjutten'...wahahahhahahha ja ja wij reuen weten wel wat spelen is ..grijnsssss

lik over je wang
Wobbe
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Lieve Martine, niet schuldig voelen!! Wobbe is vast en zeker heel blij voor jou dat het zo goed klikt!
Tuurlijk zul je Wobbe nooit vergeten, hij heeft een heel speciaal plekje in jouw hart, maar volgens mij is jouw hart groot genoeg voor nog een heel speciaal hondje: Zabbo! :groteknuffel:
(maar ik begrijp je dubbele gevoel wel heel goed hoor)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik vind het zo geweldig dat je een nieuwe Hondenliefde in je leven hebt. En Wobbe, zou het je alleen maar gunnen ,dat weet ik wel zeker.
Heel veel plezier met deze prachtige nieuwe metgezel, ik hoop dat jullie jaren lang veel vreugde in elkaars leven zullen brengen.
Van harte gefeliciteerd met de mooie blonde vriend.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Iedere vorige Labrador die ooit bij ons is geweest kan ik voor de geest halen alsof zij ieder moment weer zo de hoek om kan komen lopen :)

Uit het oog, is niet uit het hart ;)

En ik weet wel zeker, dat er ergens over die Rainbow Bridge een geweldig Labrador feest aan de gang is 8)
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Heel veel plezier en lol met Zabbo :verliefd1:
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

francis v schreef:
wobbetje schreef:Het gaat helemaal geweldig met ons.... het is bijna te mooi om waar te zijn... wat een prachthond en een prachtkarakter... zo lief en braaf... blijft braaf alleen thuis... moest hem zelfs wakker maken daarstraks toen ik thuis kwam... haha :D (een echte waakhond dus)... en hij knuffelt zo graag... wat ben ik blij met hem... helemaal verliefd :verliefd1:

Toch zal ik ook nooit Wobbe vergeten hoor...hij blijft voor eeuwig en altijd in mijn hart... hij was ook mijn grote schat.... maar ik denk wel dat hij het goed vindt...
Ik vind het soms wel allemaal een beetje raar.... kwam daarjuist tijdens het wandelen iemand tegen met een bruine lab... en dat is dan zoo raar...maar het is niet anders....
IK had het volgens mij met Zabbo echt niet beter kunnen treffen... en dat ie zich zo vlug aanpast...echt fantastisch... ik ben helemaal in de wolken met hem...
of moet ik mij nu schuldig voelen tegenover wobbe ?

Groetjes
Martine
Wobbe kijkt vanuit die andere wereld met een hele grote lab-grijns naar jou en Zabbo...denkend; hey baasje goed he, heb ik voor je geregeld...die blonde lobbes!! Je zult wel denken van niet want je was zo teleurgesteld tijdens je zoektocht (ja ja dat heb ik wel gezien) maar kijk nu eens! Je hebt nu een blonde woefdewoef eneh..als je hem laat spelen in een modderplas heb je semi-bruine (grijnsss).
Je hoeft niet schuldig te voelen hoor baasje...ik heb een pracht leven bij je gehad tot het allerlaatste moment. Dat moment was voor jou intens verdrietig maar voor mij...nadat ik jouw wereld verliet ben ik in die nieuwe wereld terrecht gekomen....Amai..wat een heerlijkheid hier!! Geurtjes waar ik hele dag aan kan ruiken, eten hmmmmm, snacks en snoepjes ten overvloede, hele leuke honden waar ik mee kan spelen maar ook lekker tegenaan kan liggen om te doezelen op megagrote kussens vol dons...kortom hondenhemel is top!! Dus laat je schuldgevoel alstublieft gaan en geniet van meneer Zabbo. Fluister maar in zijn oor...je krijgt de groeten van Wobbe!! Wedden dat je een lik over je gezicht krijgt als je dat zachtjes zegt...

Dikke hondenknuffel en lab-grijns
voor altijd jouw Wobbe

oooh, ik moet alweer gaan....er komt een heel leuk teefje voorbij ;)

oeps vergeet ik bijna.....ik kan natuurlijk met mijn hondenpoten niets op zo'n toetsenbord maar een blonde twee-voeter uit Voorburg heeft het voor mij opgeschreven...ja ja die blondjes zijn wel te porren voor zoiets. eneh ik moest je ook veel plezier wensen van die blonde reuen die bij haar in huis leven....volle bak hoor daar, 2 honden, 2 kippen en zo'n zwart/wit harige geval die naar je blaast als je te dicht met je hondenneus bij hem komt alhoewel....die jongste reu liet mij ff zien hoe je die kat kan 'opjutten'...wahahahhahahha ja ja wij reuen weten wel wat spelen is ..grijnsssss

lik over je wang
Wobbe
Wat een ontzettend lieve reactie. Hoewel ik niet de TO ben, lopen mij de tranen over de wangen :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Fientje
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Fientje »

Nen superdikke proficiat met je nieuw woefje!!!
A dog wags his tail with his heart...
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

@Fientje : en jouw hondje is op 6 dagen na even oud als Zabbo...haha

Zabbo werd geboren op 08-10-2009

Groetjes
Martine
Plaats reactie