Reutje / Teefje

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Denver schreef:We zijn gevallen voor een Reutje...nog een paar weken geduld :verliefd1:
Goed zo :klasse:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Pandora schreef:
doggie schreef: Ik vind ook de piemel van een hond een onsmakelijk gezicht ( tja, die hangt er regelmatig uit... :oops: ) en als ik dan hoor over voorhuidontstekingen en moeten spoelen e.d, weet ik dat ik nooit een reu zal kiezen.
Dat verschilt dus ook heel erg per reu want bij die van mij zie ik die 'roze wortel' vrijwel nooit :wink:
Schachten heet dat toch? Volgens onze DA is dat om de penis schoon te houden.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Wij hebben een teef en een reu. Dat loopsheid is wel eens lastig, maar een paar jaar terug is ze gesteriliseerd. Maar goed wij hebben plavuizen dus dweil erover en klaar.

Wat de reu betreft. Af en toe groene druppels, zijn pielemoos zien we ook bijna nooit. Is wel een macho, vooral bij vreemde reuen. En durft ook wel te vechten, alhoewel nog niet echt gedaan. Wel honden terecht gezet. Voor teven is het een sul :D
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

corretje schreef:Wij hebben een teef en een reu. Dat loopsheid is wel eens lastig, maar een paar jaar terug is ze gesteriliseerd. Maar goed wij hebben plavuizen dus dweil erover en klaar.

Wat de reu betreft. Af en toe groene druppels, zijn pielemoos zien we ook bijna nooit. Is wel een macho, vooral bij vreemde reuen. En durft ook wel te vechten, alhoewel nog niet echt gedaan. Wel honden terecht gezet. Voor teven is het een sul :D
Reu gecastreerd of niet?
Diégo en De@na

Ongelezen bericht door Diégo en De@na »

Na 2 teven hebben wij nu een reu (van 3 jaar)en ik ben helemaal verkocht. Ik had al van iedereen gehoord dat reuen veel aanhankelijker zijn en men heeft gelijk. Mijn 2 dames deden graag hun eigen ding, hadden een grote "will to please themselves", Diego is echt veeeeeeeeeeel aanhankelijker en liever. Teven zijn toch vaak wat kattiger. Tot nu toe heb ik op straat ook nog nooit iets vervelends meegemaakt met andere reuen, maar ik heb dan ook een megalieverd, dat moet je ook treffen. En........................ ik vind reuen veel mooier! Ik zou dus zeker voor je eerste keuze gaan, er is altijd wel een nest labradors beschikbaar, soms moet je alleen even een stuk rijden :)
Angelique

Ongelezen bericht door Angelique »

Zelf zou ik persoonlijk kiezen voor een teef. Puur op uiterlijk omdat deze kleiner zijn. En wat hierboven ook al een aantal keer is genoemd, het met de poot omhoog plassen. Maar het is heel persoonlijk.

Echter is mij geleerd dat een pup jou moet uitkiezen. De eerste pup die jou opzoekt wanneer je bij een nest gaat kijken zou DE pup moeten zijn. Graag zou ik zelf ook op deze manier mijn pup willen kiezen. En ja is het dan toch een reu, wordt het waarschijnlijk toch de leukste, liefste, mooiste etc. hond van de wereld hahaha.
Plaats reactie