Kira vecht voor haar leven
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Op dit soort dagen kijk je het liefst de klok elke 10 minuten het liefst een uur vooruit zodat je weer naar huis kan om te zien hoe het met je lieve kanjer is.
Wat goed nieuws dat ze aan het herstellen is!!! Heel veel beterschap en hopelijk kun je dit weekend een beetje bijslapen. Lekker doezelen op de grond naast die lieve schat.
Wat goed nieuws dat ze aan het herstellen is!!! Heel veel beterschap en hopelijk kun je dit weekend een beetje bijslapen. Lekker doezelen op de grond naast die lieve schat.
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

-
mariska1972
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
corretje
- Hele grote hondenneus

Hallo allemaal.
Het gaat gelukkig steeds beter met Kira.
Gistermiddag heeft ze nog wel flink diarree in de kamer gehad. De overbuurvrouw wilde ze uitlaten, maar ze wilde echt niet mee. Dus zijn ze een uurtje met Diezel gaan wandelen en met hun hond. Kwamen ze terug, was het raak. Dus de buurman heeft de hele kamer schoon gemaakt en mijn vriend later Kira.
Zo net stond ze in de keuken toen ik Diezel eten gaf. Ze stond echt bij haar bak zo van doe mij ook maar ies
Dus lekker blikvoer gegeven wat heel licht verteerbaar is en haar medicijnen erin gedaan. Die lieve schat heeft alles opgegeten. Ze had echt honger. Ze krijgt natuurlijk wel kleine beetjes, ben bang dat het anders fout gaat. Nou hopen dat de diarree minder gaat worden.
Maar heel erg bedankt voor jullie medeleven. Zie dat natuurlijk wel vaker bij topics, maar dat doet een mens echt goed hoor!
Heb wel het idee dat ik deze week 20 jaar ouder ben geworden
Maar goed het komt weer goed met mijn hondje en met ons ook weer.
Hou jullie nog op de hoogte
Het gaat gelukkig steeds beter met Kira.
Zo net stond ze in de keuken toen ik Diezel eten gaf. Ze stond echt bij haar bak zo van doe mij ook maar ies
Maar heel erg bedankt voor jullie medeleven. Zie dat natuurlijk wel vaker bij topics, maar dat doet een mens echt goed hoor!
Hou jullie nog op de hoogte