Sorry dat ik nog niets had geschreven.. Maar we moeten hier op het moment alles op een rijtje zien te krijgen.. Het doet ons wel goed om te merken dat zoveel mensen met Terraatje meeleven en voor haar duimen
DA had niet echt goed nieuws, tenminste.. Hij zei dat het geen "gewone" diarree is, anders hadden alle middelen inmiddels wel aan moeten slaan. Hij constateerde dat ze veel buikpijn heeft op het moment. Waarschijnlijk een flinke darminfectie. Hij denkt zelf dat antibiotica dit wel zou kunnen oplossen, waarschijnlijk.
Maar hij gaf ook aan dat het bij Terra wel gecompliceerd is, omdat alles zich opstapelt op het moment. Als de AB aanslaat, dan zou ze morgen op moeten knappen. We zijn dus naar huis gegaan met AB en nog wat spuiten tramadol. Dat laatste krijgt ze wel in een lagere dosering, want daar reageert ze dus wel heftig op.
Ik ben me sinds vanmiddag vooral aan het afvragen of we dit nog moeten doen en ik kom er even niet uit

Ze heeft de eerste AB wel binnen.. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik het per uur bekijk. Mocht ik vanavond toch denken dat dit het niet meer wordt, dan kan ik op ieder moment alsnog de DA laten komen.. Mijn dametje heeft het nu zo zwaar.. Het is alleen zo moeilijk dilemma; want ze kan morgen misschien wel opknappen.. En misschien heeft ze dan toch nog een aantal fijne en mooie maanden voor de boeg.. maar misschien knapt ze op en zitten we over een paar weken weer zo.. Dus misschien toch tot morgen geven en dan kijken.. En zo ga ik qua gevoel en gedachtes continue heen en weer
Ik moet vooral nu goed naar mijn meisje kijken en in haar belang handelen. Op dit moment slaapt ze eindelijk eventjes, dat doet ze nu heel weinig.. Ik hoop dat ze nu vooral ook even tot rust kan komen en dan zullen we zien wat de komende uren ons gaat brengen..