Abonnenement bij DA
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Jeetje Tamara wat lijkt me dit verschrikkelijk moeilijk...
Natuurlijk wil je je meisje als het kan nog zo lang mogelijk bij je houden en de kans geven om toch weer aan te sterken, alleen maar heel begrijpelijk. Ik hoop dan ook echt dat ze de komende uren weer wat opknapt en aansterkt. Hopelijk doet de slaap haar even goed.
Denk aan jullie en duim voor jullie en Terra!
Natuurlijk wil je je meisje als het kan nog zo lang mogelijk bij je houden en de kans geven om toch weer aan te sterken, alleen maar heel begrijpelijk. Ik hoop dan ook echt dat ze de komende uren weer wat opknapt en aansterkt. Hopelijk doet de slaap haar even goed.
Denk aan jullie en duim voor jullie en Terra!
-
roef
- Speurneus

lieve Tamara ik duim me suf voor jullie.
dit zijn van die vreselijke keuzes die je moet maken.
ik begrijp zo goed hoe jullie je voelen.
maak je beslissingen met je hart en met het belang van Terra voorop.
ik hoop dat de AB aanslaat en dat ze weer lekker opknapt zodat ze nog een tijdje bij jullie kan zijn,heel veel sterkte
dit zijn van die vreselijke keuzes die je moet maken.
ik begrijp zo goed hoe jullie je voelen.
maak je beslissingen met je hart en met het belang van Terra voorop.
ik hoop dat de AB aanslaat en dat ze weer lekker opknapt zodat ze nog een tijdje bij jullie kan zijn,heel veel sterkte
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Tamara, ook wij willen je heel veel sterkte toewensen.
Ik weet precies wat je voelt, ook wij hebben vorig jaar in deze zeer moeilijke situatie gezeten.
Een situatie waarin je hart en je gezond verstand steeds met elkaar in strijd zijn.
Ik hoop van harte dat de medicijnen aanslaan en je meisje morgen wat opgeknapt is.

Ik weet precies wat je voelt, ook wij hebben vorig jaar in deze zeer moeilijke situatie gezeten.
Een situatie waarin je hart en je gezond verstand steeds met elkaar in strijd zijn.
Ik hoop van harte dat de medicijnen aanslaan en je meisje morgen wat opgeknapt is.
-
sharon66057
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Thanks allen!
Het belang van Terra staat inderdaad voorop.. Wij hebben ook echt duidelijke grenzen in wat voor behandeling we nog doen voor de dame. Alleen ingrepen die op zich niet ingrijpend zijn zeg maar, geen opnames bijvoorbeeld.. En verder moeten we nu inderdaad goed blijven kijken naar Terra, wat zou zij willen en wat kan ze nog? Wat is nog fair? Wat is reëel? Dat moeten we voor ogen blijven houden..
Terra is gelukkig op het moment vrij rustig en heeft vanavond zowaar ook echt eventjes geslapen. Nooit zo blij geweest met een snurkende Terra
Ik hoop dat ze zo na het eten ook weer een tijdje gaat slapen en dat we allemaal een goede nachtrust hebben. Want al dat wakker zijn helpt de dame ook niet..
Het belang van Terra staat inderdaad voorop.. Wij hebben ook echt duidelijke grenzen in wat voor behandeling we nog doen voor de dame. Alleen ingrepen die op zich niet ingrijpend zijn zeg maar, geen opnames bijvoorbeeld.. En verder moeten we nu inderdaad goed blijven kijken naar Terra, wat zou zij willen en wat kan ze nog? Wat is nog fair? Wat is reëel? Dat moeten we voor ogen blijven houden..
Terra is gelukkig op het moment vrij rustig en heeft vanavond zowaar ook echt eventjes geslapen. Nooit zo blij geweest met een snurkende Terra
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Respect dat jullie zeker blijven nadenken over of het waardig is en blijft voor haar en wens jullie dan ook veel succes met het beslissen wat voor haar het beste is, ondanks dat jullie haar nog jaren bij jullie willen hebben !!
Wij blijven duimen voor dat kleine wondertje, want al stond ze vanochtend niet op het luchtbed om je wakker te maken... Dan morgenochtend maar !!

Wij blijven duimen voor dat kleine wondertje, want al stond ze vanochtend niet op het luchtbed om je wakker te maken... Dan morgenochtend maar !!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Terra5
- Speurneus

Terra slaapt nu al weer 2 uurtjes
Ze vindt het nu niet fijn om echt geknuffeld te worden, maar ze wil op zich wel in de buurt liggen. Vanavond lagen we met zijn drietjes zo op het luchtbed, Terra eindelijk echt ontspannen.

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
-kim-
- Speurneus

Hoop dat je meisje de nacht goed is doorgekomen
Veel sterkte !
Veel sterkte !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007