Abonnenement bij DA
-
sharon66057
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Terra en ik hebben vannacht redelijk geslapen. Dame heeft het eerste uur zeker ook hard gesnurkt 
Vanmorgen heeft ze ook een tijdje geslapen. Slapen is nu erg belangrijk en misschien ook een klein positief puntje dat ze nu ook kan slapen.. Nu is ze weer iets meer wakker, maar dat kan ook komen omdat het lunchtijd is en er weer kipfilet gekookt wordt.
Ze lijkt wat meer te reageren op ons, pakt weer iets enthousiaster een knuffel in d'r bek als 1 van ons de kamer in komt. We zullen zien wat deze dag verder gaat brengen.. Ik denk dat ik, nadat de kip klaar is, samen met de dames het luchtbed weer opzoek en ook nog even wat probeer te slapen..
Vanmorgen heeft ze ook een tijdje geslapen. Slapen is nu erg belangrijk en misschien ook een klein positief puntje dat ze nu ook kan slapen.. Nu is ze weer iets meer wakker, maar dat kan ook komen omdat het lunchtijd is en er weer kipfilet gekookt wordt.
Ze lijkt wat meer te reageren op ons, pakt weer iets enthousiaster een knuffel in d'r bek als 1 van ons de kamer in komt. We zullen zien wat deze dag verder gaat brengen.. Ik denk dat ik, nadat de kip klaar is, samen met de dames het luchtbed weer opzoek en ook nog even wat probeer te slapen..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
rimanime
- Speurneus

Ik hoop dat deze lieve dame opknapt en nog een tijdje bij jullie kan zijn..... 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Charella
-
Dees en Floor
- Speurneus