Verharen
-
ana
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
Verharen
Hallo, mijn Donna verhard en niet een beetje. Nou Kam ik haar regelmatig om van dat dooie haar weg te krijgen.....zij heeft echt jeuk...
Ook laat ik haar veel zwemmen en toch blijft het heel veel haar.
Zijn er nog tips wat ik kan doen om bij de vachtwissel te helpen?
alvast bedankt
groetjes ana& Donna
Ook laat ik haar veel zwemmen en toch blijft het heel veel haar.
Zijn er nog tips wat ik kan doen om bij de vachtwissel te helpen?
alvast bedankt
groetjes ana& Donna
-
Zeros&Mac
-
Jo-Ann
Honden verharen nou eenmaal... het moet er toch uit. Je kunt het beste inderdaad kammen met de furminator, even heel goed tot het meeste eruit is en daarna ongeveer 1x in de week. Je zult zien dat het dan heel wat minder wordt. En schrik niet, na de eerste keer met de furminator kammen... dan heb je een 2de hond erbij aan haar 
-
Els
- Speurneus

Meer laten zwemmen en dan vooral in zout water. heerlijk, al het haar blijft op het strand.
Max gaat 2x per jaar naar de trimsalon waar hij grondig word gewassen, droog gefohnt, ontwolt en keurig vrijwel verhaar-vrij weer word afgeleverd. Maar het verharen is hier dan ook echt ronduit drama. Verder eet ie volledig vers, in de rui extra algen en goede visolie van doils senior en ik doe verder zelf weinig tot niks meer aan de vacht om nog erger te voorkomen.
Max gaat 2x per jaar naar de trimsalon waar hij grondig word gewassen, droog gefohnt, ontwolt en keurig vrijwel verhaar-vrij weer word afgeleverd. Maar het verharen is hier dan ook echt ronduit drama. Verder eet ie volledig vers, in de rui extra algen en goede visolie van doils senior en ik doe verder zelf weinig tot niks meer aan de vacht om nog erger te voorkomen.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Laycka
- Kleine hondenneus

Oké, ik ken geen visolie en gebruik het ook niet, maar is het aan te bevelen en waar halen jullie dat in de dierenwinkel en hoeveel en hoevaak geven....Els schreef:Meer laten zwemmen en dan vooral in zout water. heerlijk, al het haar blijft op het strand.![]()
thanx