Abonnenement bij DA
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Ik lees net dit bericht vol spanning. Gelukkig dat het ietsje beter gaat. Met Kira gaat het gelukkig een stuk beter. Wat hakt het er toch in he voor die oudjes.
Maar ik ga voor jullie duimen dat het helemaal goed komt. Heel veel sterkte voor jullie.
Maar ik ga voor jullie duimen dat het helemaal goed komt. Heel veel sterkte voor jullie.

-
- Speurneus
-
- Speurneus
Wat kun je toch blij worden van een drol. Ik kan me je opluchting goed voorstellen. Ik duim verderTerra5 schreef:Ik ben net even met Terra naar een rustig stukje bos gereden.. Voor een goed "gesprek" met mijn dame.. Ik wilde haar sowieso nog een lekkere wandeling gunnen, even met mijn ogen zien hoe ze dat vindt en in haar ogen kijken.
Terra vond het even prettig, rustig los gelopen, lekker gesnuffeld.. En ineens legt ze daar een hele mooie stevige drol neer! Tranen sprongen in mijn ogen.. De AB is dus in ieder geval wel aangeslagen en de darmen werken weer normaal. Voor ons prettig om dat in ieder geval te weten. Nu maar weer kijken of ze zich nu dan ook weer iets beter voelt.

bedankt Sharon !
-
- Speurneus
Terra is een klein stapje vooruit gegaan. Ze blijft normale ontlasting houden, is nog weer wat meer aanwezig en wil ook weer wat meer kroelen op eigen initiatief, zocht gisteren zelfs ook weer contact met Danouk. Ze heeft ook redelijk geslapen. Maar ze is er nog niet.. Ze is erg moe.
Ik hoop met heel mijn hart dat ze zich nog verder herstelt en dat we haar hierna verschrikkelijk kunnen verwennen. Dat ze hierna gewoon nog een aantal super maanden kan hebben..
Ik hoop met heel mijn hart dat ze zich nog verder herstelt en dat we haar hierna verschrikkelijk kunnen verwennen. Dat ze hierna gewoon nog een aantal super maanden kan hebben..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory