Ernstige problemen bek bo
-
vanhaut
- Grote hondenneus

Vannacht rustige nacht gehad. Rond acht uur moest Yara eruit, dushijnerna. Hij heeft keurig een p en p gedaan.. Daarna weer terug gesjokt. Tja .. En dan wil ie eten, net als altijd. Dus wel de helft op gegeten maar het was erg vermoeiend.. Dus de rest later. Getempt en. Dat was 39.6 op zich normaal. In de ochtend is verhoging niet raar. We houden hem in de testen. Hij drinkt erg weinig dus dat is wel een pint van aandacht..
We houden hoop..
We houden hoop..
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

-
vanhaut
- Grote hondenneus

Ik heb bouillon gemaakt en dat doe ik dan over zijn eten heen (dan krijgt ie een soort van soep
) en hij heeft intussen 2 x gedronken en lekker gegeten. Yoghurt laat ik even.. hij heeft heel veel last van slijmvorming.. en melkprodukten lijkt me dan niet zo andig..
Hij ligt heeel relaxed nu te slapen.. en had vandaag best een redelijke dag. Hij kon gisteravond alleen maar tot het perkje lopen, vanochtend naar d ehoek van de straat en vanavond heeft hij een klein rondje gelopen.. Dus er zit verbetering in..
Morgen weer naar de DA voor controle
Koorts lijkt te blijven bij verhoging.. 38.7 was de laatste meting ... netjes dus..
Hij ligt heeel relaxed nu te slapen.. en had vandaag best een redelijke dag. Hij kon gisteravond alleen maar tot het perkje lopen, vanochtend naar d ehoek van de straat en vanavond heeft hij een klein rondje gelopen.. Dus er zit verbetering in..
Morgen weer naar de DA voor controle
Koorts lijkt te blijven bij verhoging.. 38.7 was de laatste meting ... netjes dus..
-
vanhaut
- Grote hondenneus

Weer een dag verder. Koorts lijkt weg te blijven . Hij is nog steeds erg moe en kortademig. Maar op zich knapt hij wel wat op. Hij eet, drinkt erg matig, en wil wel weer buiten lopen.
Vanochtend dierenarts gesproken. Zij gaf aan dat het wel een aflopende zaak was en dat dit er zeker geen goed aan deed.. Conditie krijgt natuurlijk wel een optater. Verder is het niet zeker of die hoge koorts geen schade heeft aangericht , door die hoge temperaturen breken enzymen af en dat veroorzaakt schade.
Kortom.. We zien wel.. Wel is het duidelijk dat hij de zomervakantie niet gaan halen.. Dat zou wel heel erg wonderlijk zijn..
Vanochtend dierenarts gesproken. Zij gaf aan dat het wel een aflopende zaak was en dat dit er zeker geen goed aan deed.. Conditie krijgt natuurlijk wel een optater. Verder is het niet zeker of die hoge koorts geen schade heeft aangericht , door die hoge temperaturen breken enzymen af en dat veroorzaakt schade.
Kortom.. We zien wel.. Wel is het duidelijk dat hij de zomervakantie niet gaan halen.. Dat zou wel heel erg wonderlijk zijn..
-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Roos
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Ik ben er stil van.....soms zou je willen dat je kon toveren...dan wist ik het wel. Dan zou ik Bo weer gezond toveren en daarna Youri, mijn lieve oude mannetje, weer bij me terugbrengen maar helaas.....dat kan ik niet.
Ik weet als geen ander hoeveel steun je aan het Forum hier hebt, weet dat we allemaal met jullie meeleven.
Vanuit hier ook een hele dikke knuffel van mij voor jullie daar.
Ik blijf voor jullie duimen,
lieve groetjes van Alice.
Ik weet als geen ander hoeveel steun je aan het Forum hier hebt, weet dat we allemaal met jullie meeleven.
Vanuit hier ook een hele dikke knuffel van mij voor jullie daar.
Ik blijf voor jullie duimen,
lieve groetjes van Alice.

-
ilseF
- Middelgrote hondenneus

-
vanhaut
- Grote hondenneus

Update maar weer.. T gaat redelijk. Hij lijkt wel wat op te knappen al gaat he tniet erg snel. De medicijnen zouden vanaf nu zo;n beetje écht hun werk moeten gaan doen.. We zullen zien. Zoals hij nu is, is het wel te doen voor hem.. hij slaapt heerlijk rustig, hij eet, hij drinkt (erg weinig dat wel), gaat mee naar buiten.. Energie is low maar verder is ie naar ons idee nog tevreden en vrolijk..
We gaan voor weekje pinstervakantie !
We gaan voor weekje pinstervakantie !
-
Roos
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Wat fijn dat het toch wat beter gaat....dat zou geweldig zijn als jullie samen een weekje weg zouden kunnen gaan. Hopelijk gaat het elke dag wat beter. Het gaat een warme week worden...misschien dat hij dan zelf meer gaat drinken? Is ijsklontjes met een smaakje misschien een idee? Ik duim voor jullie, lieve groetjes van Alice.
Dikke knuffel voor Bo.
Dikke knuffel voor Bo.