Ernstige problemen bek bo

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door vanhaut »

Vannacht rustige nacht gehad. Rond acht uur moest Yara eruit, dushijnerna. Hij heeft keurig een p en p gedaan.. Daarna weer terug gesjokt. Tja .. En dan wil ie eten, net als altijd. Dus wel de helft op gegeten maar het was erg vermoeiend.. Dus de rest later. Getempt en. Dat was 39.6 op zich normaal. In de ochtend is verhoging niet raar. We houden hem in de testen. Hij drinkt erg weinig dus dat is wel een pint van aandacht..

We houden hoop..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Als ik Flits perse wat wil laten drinken geef ik hem geitenyoghurt gemengd met water, dit drinkt hij altijd. Misschien wil Bo dit ook wel graag drinken, misschien het proberen waard :)
Hopelijk knapt ie weer wat op en hebben jullie nog even samen, veel sterkte nogmaals!
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ik heb bouillon gemaakt en dat doe ik dan over zijn eten heen (dan krijgt ie een soort van soep :-) ) en hij heeft intussen 2 x gedronken en lekker gegeten. Yoghurt laat ik even.. hij heeft heel veel last van slijmvorming.. en melkprodukten lijkt me dan niet zo andig..

Hij ligt heeel relaxed nu te slapen.. en had vandaag best een redelijke dag. Hij kon gisteravond alleen maar tot het perkje lopen, vanochtend naar d ehoek van de straat en vanavond heeft hij een klein rondje gelopen.. Dus er zit verbetering in..

Morgen weer naar de DA voor controle
Koorts lijkt te blijven bij verhoging.. 38.7 was de laatste meting ... netjes dus..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

oohh....gelukkig gaat t een ietsje beter....ik duim zò hard dat t een stijgende lijn wordt....
Lieve Bo, doe je best!!
veel kracht en liefs van ons!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

klinkt voorzichtig goed ! We duimen nog even door ..
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Weer een dag verder. Koorts lijkt weg te blijven . Hij is nog steeds erg moe en kortademig. Maar op zich knapt hij wel wat op. Hij eet, drinkt erg matig, en wil wel weer buiten lopen.

Vanochtend dierenarts gesproken. Zij gaf aan dat het wel een aflopende zaak was en dat dit er zeker geen goed aan deed.. Conditie krijgt natuurlijk wel een optater. Verder is het niet zeker of die hoge koorts geen schade heeft aangericht , door die hoge temperaturen breken enzymen af en dat veroorzaakt schade.

Kortom.. We zien wel.. Wel is het duidelijk dat hij de zomervakantie niet gaan halen.. Dat zou wel heel erg wonderlijk zijn..
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

arme Bo en zo naar voor jullie.
veel sterkte en hoop dat hij nog een tijdje bij je mag zijn.
Afbeelding

met dank aan Pauline
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Nogmaal heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Bo (en ook voor jullie).
:groteknuffel:
Afbeelding

Bedankt Monika!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Akelig hoor :(
Wij kunnen jou alleen maar een beetje virtuele steun geven, maar ik hoop toch dat je er iets aan hebt.
Sterkte voor jou en een dikke knuffel voor Bo.
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Dikke knuffel voor Bo, jou en je gezin :groteknuffel:

Klinkt wellicht onbenullig in zó'n ellendige situatie, maar het is welgemeend :bloem:
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Ik ben er stil van.....soms zou je willen dat je kon toveren...dan wist ik het wel. Dan zou ik Bo weer gezond toveren en daarna Youri, mijn lieve oude mannetje, weer bij me terugbrengen maar helaas.....dat kan ik niet.

Ik weet als geen ander hoeveel steun je aan het Forum hier hebt, weet dat we allemaal met jullie meeleven.

Vanuit hier ook een hele dikke knuffel van mij voor jullie daar.

Ik blijf voor jullie duimen,
lieve groetjes van Alice.
Afbeelding
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

jeetje....wat naar voor jullie.....
weet niet goed wat te zeggen.....ik hoop dat jullie, de tijd die je nog gegeven is, nog goed van elkaar kunnen genieten en mooie herinneringen maken...veel liefs.....
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Update maar weer.. T gaat redelijk. Hij lijkt wel wat op te knappen al gaat he tniet erg snel. De medicijnen zouden vanaf nu zo;n beetje écht hun werk moeten gaan doen.. We zullen zien. Zoals hij nu is, is het wel te doen voor hem.. hij slaapt heerlijk rustig, hij eet, hij drinkt (erg weinig dat wel), gaat mee naar buiten.. Energie is low maar verder is ie naar ons idee nog tevreden en vrolijk..

We gaan voor weekje pinstervakantie !
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat eet hij? Is het geen idee om dat te mixen met een flinke plens water zodat hij toch voldoende vocht binnen krijgt?
Fijn om te lezen dat hij wat op lijkt te knappen, ik hoop dat dit herstel zich zo voortzet!
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Wat fijn dat het toch wat beter gaat....dat zou geweldig zijn als jullie samen een weekje weg zouden kunnen gaan. Hopelijk gaat het elke dag wat beter. Het gaat een warme week worden...misschien dat hij dan zelf meer gaat drinken? Is ijsklontjes met een smaakje misschien een idee? Ik duim voor jullie, lieve groetjes van Alice.

Dikke knuffel voor Bo.
Afbeelding
Plaats reactie