Ik ben druk aan het duimen voor droog weer dit keer.labbers schreef:Hopelijk hebben we beter weer dan afgelopen zondag in Bennekom..poeh he toen waren we net 2 verzopen katten!
Bennekom
-
Daniëlle Darwinkel
- Snuffelneus

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
vanhaut
- Grote hondenneus

Iemand nog tips ?
We borstelen Yara natuurlijk helemaal super
Haar staartpuntje netjes rond
Nagels netjes
We hebben wat getraind.. maar of dat zin had.. ? Straks in de ring met leeftijdsgenootjes.. onze stuiterbal
Bench mee
stoel mee
drinken en eten mee (voor ons eten, voor haar drinken)
komende week voeren we wat schraler omdat ze , volgens de fokker, iets te zwaar is (26 kg bij 9 maanden)..
Verder.. gaan we er gewoon een leuke dag van maken..
Nagels netjes
We hebben wat getraind.. maar of dat zin had.. ? Straks in de ring met leeftijdsgenootjes.. onze stuiterbal
Bench mee
stoel mee
komende week voeren we wat schraler omdat ze , volgens de fokker, iets te zwaar is (26 kg bij 9 maanden)..
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Gewoon een leuke dag gaan we hebben.Je bent goed voorbereid.vanhaut schreef:Iemand nog tips ?
Nagels netjes
Bench mee
stoel mee
Gewoon een leuke dag gaan we hebben.Je bent goed voorbereid.
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
ja dat herkennen van mensen is altijd moeilijk..dan kom je thuis na zo'n dag en heb je de meeste mensen toch niet gezien of herkent
..
Anyway als jullie mij willen herkennen..ik show met Hailey, een zwart baby teefje..in het boekje heet ze Black Pearls of Mainhatten Ultra voilet. Maar goed dan herken je me nog niet buiten de ring natuurlijk..is ff nadenken wat ik ga aantrekken dan..
..word vervolgd!
Anyway als jullie mij willen herkennen..ik show met Hailey, een zwart baby teefje..in het boekje heet ze Black Pearls of Mainhatten Ultra voilet. Maar goed dan herken je me nog niet buiten de ring natuurlijk..is ff nadenken wat ik ga aantrekken dan..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Jou ga ik dan in ieder geval zien in de ring.. Ik sta met Noortje bij de baby's...labbers schreef:ja dat herkennen van mensen is altijd moeilijk..dan kom je thuis na zo'n dag en heb je de meeste mensen toch niet gezien of herkent..
Anyway als jullie mij willen herkennen..ik show met Hailey, een zwart baby teefje..in het boekje heet ze Black Pearls of Mainhatten Ultra voilet. Maar goed dan herken je me nog niet buiten de ring natuurlijk..is ff nadenken wat ik ga aantrekken dan....word vervolgd!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ja dat had ik al gezienMarieke schreef:Jou ga ik dan in ieder geval zien in de ring.. Ik sta met Noortje bij de baby's...labbers schreef:ja dat herkennen van mensen is altijd moeilijk..dan kom je thuis na zo'n dag en heb je de meeste mensen toch niet gezien of herkent..
Anyway als jullie mij willen herkennen..ik show met Hailey, een zwart baby teefje..in het boekje heet ze Black Pearls of Mainhatten Ultra voilet. Maar goed dan herken je me nog niet buiten de ring natuurlijk..is ff nadenken wat ik ga aantrekken dan....word vervolgd!
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
een zwarte lab nou daar zal je idd mee opvallen!!Manon schreef:Jullie kunnen mij herkennen aan een zwarte labrador![]()
En ik ben met Acaymo bij baby's in de ring te vinden.
anyway heb jij een manneke of een wijffie?
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
En wat is de officieele naam van je vrouwtje dan kan ik het in het boekje zien..lablove schreef:Gaat gezellig worden bij de baby teefjes ik sta er ook.Mij herken je aan een alles leuk vindende stuiterbal.(ook al zwart)
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ik sta ook in de babyklasse. Voor de eerste keer met Yoshi uit ons allereerste eigen nestje.