We borstelen Yara natuurlijk helemaal super
Haar staartpuntje netjes rond
Nagels netjes
We hebben wat getraind.. maar of dat zin had.. ? Straks in de ring met leeftijdsgenootjes.. onze stuiterbal
Bench mee
stoel mee
drinken en eten mee (voor ons eten, voor haar drinken)
komende week voeren we wat schraler omdat ze , volgens de fokker, iets te zwaar is (26 kg bij 9 maanden)..
Verder.. gaan we er gewoon een leuke dag van maken..
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
We borstelen Yara natuurlijk helemaal super
Haar staartpuntje netjes rond
Nagels netjes
We hebben wat getraind.. maar of dat zin had.. ? Straks in de ring met leeftijdsgenootjes.. onze stuiterbal
Bench mee
stoel mee
drinken en eten mee (voor ons eten, voor haar drinken)
komende week voeren we wat schraler omdat ze , volgens de fokker, iets te zwaar is (26 kg bij 9 maanden)..
Gewoon een leuke dag gaan we hebben.Je bent goed voorbereid.
Verder.. gaan we er gewoon een leuke dag van maken..
Gewoon een leuke dag gaan we hebben.Je bent goed voorbereid.
ja dat herkennen van mensen is altijd moeilijk..dan kom je thuis na zo'n dag en heb je de meeste mensen toch niet gezien of herkent ..
Anyway als jullie mij willen herkennen..ik show met Hailey, een zwart baby teefje..in het boekje heet ze Black Pearls of Mainhatten Ultra voilet. Maar goed dan herken je me nog niet buiten de ring natuurlijk..is ff nadenken wat ik ga aantrekken dan.. ..word vervolgd!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
labbers schreef:ja dat herkennen van mensen is altijd moeilijk..dan kom je thuis na zo'n dag en heb je de meeste mensen toch niet gezien of herkent ..
Anyway als jullie mij willen herkennen..ik show met Hailey, een zwart baby teefje..in het boekje heet ze Black Pearls of Mainhatten Ultra voilet. Maar goed dan herken je me nog niet buiten de ring natuurlijk..is ff nadenken wat ik ga aantrekken dan.. ..word vervolgd!
Jou ga ik dan in ieder geval zien in de ring.. Ik sta met Noortje bij de baby's...
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
labbers schreef:ja dat herkennen van mensen is altijd moeilijk..dan kom je thuis na zo'n dag en heb je de meeste mensen toch niet gezien of herkent ..
Jou ga ik dan in ieder geval zien in de ring.. Ik sta met Noortje bij de baby's...
Ja dat had ik al gezien ..word gezellig bij de baby teefjes!!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Ik sta ook in de babyklasse. Voor de eerste keer met Yoshi uit ons allereerste eigen nestje.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016