A: aangelijnd en los volgen: Deed ie super netjes. Doet ie anders nooit hoor. Denk dat de salami hem enigszins getriggerd heeft
B: uitsturen en komen op bevel: Foutloos. Ik wist niet wat ik zag. Oefenen we namelijk veel te weinig, maar gelukkig geen afleiding in de buurt. Cijfer 10
C: houden van aangewezen plaats: Vantevoren gezien als zekere factor, maar ja wat is zeker op een examen
D: Apport te land: Als een tierelier ging hij er opaf, kwam terug netjes zitten afgevend. Cijfer 10
E: Apport uit diep water: Brammetje ging er prachtig op af, kwam netjes het water uit, maar dacht.... ach laat ik eerst verderop (metertje of 10) mij even flink uitschudden. Gelukkig legde hij wel eerst de dummy neer en kwam alsnog netjes zittend afgeven. Cijfer 6
C: onderdelen dus 44 punten.
Dan de B onderdelen nog, want dat was de opzet van vandaag:
F: verloren apport te land: Bram vond bij het uitsturen de keurmeester te interessant. Want wat ging zij daar bij die boom doen?? Ja, en als Bram iets in z'n kop heeft
als een speer op de dummy, terug naar het baasje en netjes zittend afgeven. Cijfer 8
G: Markeerapport te land: Zag ik erg tegenop, want op de trainingen lukt dat nog niet zomaar. Bram wel alvast laten kijken, want keurmeesters daar is ie gek op
H: Apport over diep water: Nog zo'n lastige
Dus netjes inzettend, vliegt ie naar het water. Bij de waterkant zag ik hem denken... wat doe ik hier eigenlijk
Cijfer: 0
Al met al echt super zoals hij alle oefeningen heeft gedaan. Ben echt super trots op zijn resultaten. En de oefeningen uit en over water, daar besteden we dan maar extra aandacht aan de komende tijd.
Bovenal was het een gezellige dag. Bram heeft er een nieuwe vriend Sep bij, die bij ons in het groepje zat en wel voor de 1e keer zijn B diploma haalde