Heb ik wel de goede Lab mee???

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kimmeding

Heb ik wel de goede Lab mee???

Ongelezen bericht door kimmeding »

Maandag avond lekker het zuigerplasbos in om Mexx te kunnen laten zwemmen en zijn ding te kunnen laten doen.
Dochter mee en gaan met die banaan

In eerste instantie tussen het hoge onkruid door dus weg hond.
Nou ja als ik fluit komt hij er wel uit en zien we hem wel weer.
Ik fluiten....en fluiten....nog maar eens fluiten....roepen dan....
Die domme hond bleek afgeleid door een groepje mensen met andere honden en luisterde dus niet :evil:
Uiteindelijk kwam hij toen ik 5 meter voor hem stond en heb hem aangelijnd meegenomen de eerste 5 minuten voor hij het weer mocht proberen.
Ineens kon hij wel weer luisteren want als ik floot kwam hij netjes voor mijn voeten op zijn kont zitten :applaus:

Eindelijk bij het zwemwater gekomen lekker plonsen en tak ophalen uit het water.
Dochter lief ook gooien en hij een hoop plezier natuurlijk :D
Komt er ineens vanuit het niets een hond aan rennen wat natuurlijk altijd kan.
In eerste instantie ging hij ons voorbij en op Mexx af.
Mexx is een doetje en doet geen vlieg kwaad en liep met zijn tak richting ons zodat we verder konden gooien.
In het terug lopen van de andere hond springt dat ellende ding tegen me aan :mad:

Nou kan je vertellen......herkende mijn eigen doetje niet.
Hij gaf een snauw, grauw en zette die drukte maker even goed op zijn plek :shock:
Een echte "doet ie anders nooit" moment.
Eigenaars van die sping in het veld stonden een beetje pinnig te kijken naar mij en Mexx.
Tja heb maar even verteld dat ze niet aan zijn zwangere vrouwtje en zijn kleine vriendin moeten komen want dan veranderd dit doetje in een monster :D :D :D

Eenmaal weer thuis na een uur plonsen is het weer een doetje en kan onze oudste weer alles met hem doen.
Hij laat zich compleet mishandelen (als wij niet zouden ingrijpen) door haar maar doet geen donder terug.

Ja thuis een doetje maar buiten moet je niet aan zijn roedel komen want hij beschermt ons.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Goed hoor Mexx, je hoeft niet alles te pikken van die opdringerige typjes :wink:

Was je bij het "strandje"? Dat is een heerlijk stukje voor de honden, maar met het mooie weer zo belachelijk druk met honden, die vooral niet allemaal luisteren, erg jammer is dat.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
kimmeding

Nee ben maandag niet erg ver gekomen hahahaha.
Je heb bij de parkeerplaats iets verder op een grote plas wat goed diep is en hij graag in gaat.
Zijn ook niet zoveel andere honden die er komen.
Ik red het met die warmte niet meer naar de andere kant van het water helaas.
Kom er soms maar tis altijd zo druk met opdringerige en niet uitkijkende honden dat ik liever over sla.
De honden in de familie kijken uit waar ze heen stieren maar vele andere lopen mij of mijn dochter onderste boven en daar pas ik voor.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ah, het "springplekkie" ik heb overal namen voor, springplekkie omdat ze er daar in moeten springen en er niet in kunnen lopen :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed zo Mexx :D
kimmeding

Idd Lin het gaat er altijd erg vreemd aan toe daar.
Grote sprongen om er in te komen hahaha.
Ach hij vind het geweldig en ik ben al lang blij dat hij wil dus lekker gaan met die banaan.

Ben stiekum best trots hoor dat hij ons zo verdedigd.
Had het al een keer eerder gehoord van hem bij een andere hond maar toen dacht ik nog dat ie op zijn achterhoofd was gevallen.
Nou hij beschermd ons gewoon :D want dit was over duidelijk.
Plaats reactie