"Uitzetlijstje"

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

Lunatic schreef:Voor in de auto is een autobench/kennel ideaal, vooral als je een rolstoel achterin heb staan.
Bij witjesverzendhuis zijn die deze maand in de aanbieding 8) Klikkerdeklik
bedankt voor de tip! Ik ga straks zeker even kijken!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Denk ook aan stevige speeltjes. Wij hadden voor Max overwegend knuffelig speelgoed gekocht; dat heeft twee weken overleefd :twisted:
Ligt natuurlijk wel aan het type hondje....Max was echt een duiveltje :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Lunatic schreef:Voor in de auto is een autobench/kennel ideaal, vooral als je een rolstoel achterin heb staan.
Bij witjesverzendhuis zijn die deze maand in de aanbieding 8)
Klikkerdeklik
ik heb gelijk gekeken op de site en ik zie dat ze 2 maten hebben : 57Lx67Bx50H en 91Lx65Bx69H Als de prijzen ook echt kloppen, zijn ze ontzettend afgeprijsd!
Maar zijn ze niet veel te klein? Ik onderschat ik het nu enorm?
Als Indy straks volgroeid is, past ie er dan nog wel in??? Of vergelijk ik het nu onterecht met de afmetingen van een bench in de kamer?
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

nicole schreef:
Bij witjesverzendhuis zijn die deze maand in de aanbieding 8)
Klikkerdeklik
ik heb gelijk gekeken op de site en ik zie dat ze 2 maten hebben : 57Lx67Bx50H en 91Lx65Bx69H Als de prijzen ook echt kloppen, zijn ze ontzettend afgeprijsd!
Maar zijn ze niet veel te klein? Ik onderschat ik het nu enorm?
Als Indy straks volgroeid is, past ie er dan nog wel in??? Of vergelijk ik het nu onterecht met de afmetingen van een bench in de kamer?
De grootste is prima voor een volwassen lab, ze zijn idd iets kleiner dan de gemiddelde bench in de huiskamer, maar in de auto hoeven ze alleen lekker te liggen, als ze te groot zijn kunnen ze nog heen en weer geslingerd worden bij een ongeluk (laten we hopen dat die er nooit komt) mijn honden zitten ook in dit soort kennels in de auto, bevalt prima, ze liggen er lekker in en het is veilig :klasse:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

maar zou zo'n kennel dan ook al geschikt zijn voor een kleine pup?
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

nicole schreef:maar zou zo'n kennel dan ook al geschikt zijn voor een kleine pup?
Jahoor, juist, kunnen ze ervanf het begin aan wennen, je zou hem dan wel kunnen verkleinen in het begin, of er een klein zacht mandje inzetten.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
bloempje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door bloempje »

Ik lees mee :D
28 april is ons meisje geboren!!!!
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marlyn »

als je het mij vraagt zou ik niet meteen een riem kopen van leer (heel duur) Want jazzy heeft als pup zoveel uitgehaald ze is nu bijna 1 en wil dat eigenlijk als 'cadeau'geven.
Wij hebben een mooie nylon achtige met licht en donker bruin (http://www.zoozajac.de" onclick="window.open(this.href);return false;) wij zijn destijds naar zoozajac toe geweest, maar heb geen idee hoe ver dat van zoetermeer is :$

Met speeltjes heb ik 2 tips die vast veel plezier opleveren (en minder ongewenst gedrag)

Als 1ste heeft jazzy vanaf haar komst een grote beer gekregen (eerst om de bench te verkleinen) Die beer is nu haar grootste maat (leuk gezicht) ze licht er naast en rijt erop xD.

als 2de zijn er van die piepknuffels:
http://www.discount4pets.nl/honden/hond ... 61-cm.html" onclick="window.open(this.href);return false;

echt idiaal en ONBREEKBAAR :) (voor zover ik weet)

veel plezier ;)
Jazzy (L)
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Wat ik niet op je lijstje zag staan: poepzakjes en houdertjes ervoor (maak je makkelijk aan je leiband vast: voor de verstrooide professors onder ons :oops: ). Heel handig als je de buurt te vriend wilt houden...

Nog voor verstrooide professors: extra riem... Ik heb er altijd eentje in de auto liggen. Anders sta ik al bij het bos vooraleer ik merk dat ik iets vergeten ben (meer voor de boswachter dan voor mijn hond :D ).
En als ik het ding bij wijze van hoge uitzondering eens niet vergeten ben, kom ik er de ochtend nadien achter dat het ding nog steeds in de auto ligt (en dus gezellig uit werken is met mijn moeder).

Ook altijd een goed idee om al een voorraadje oude handdoeken aan te leggen... Je zult ze nodig hebben!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Ik wacht ook op een nieuwe pup en bij mij is het "uitzetlijstje" een heuse uitzetlijst geworden... Het kleine ding is nog niet eens verwekt en verdrinkt nu al in al dat speelgoed...
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Fientje
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Fientje »

Floortje Faun schreef:Ik wacht ook op een nieuwe pup en bij mij is het "uitzetlijstje" een heuse uitzetlijst geworden... Het kleine ding is nog niet eens verwekt en verdrinkt nu al in al dat speelgoed...
Hier net hetzelfde: onze 3e hondje moet nog verwekt worden,maar het volledige lijstje is al aangekocht :oops:

Tip voor speeltje:
Het enige speeltje dat onze 2 rakkers (dus ook de Berner Sennen) niet stuk krijgen is een Kong Wubba :D
Ze hebben er elk 1...

http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... ong/139437" onclick="window.open(this.href);return false;
A dog wags his tail with his heart...
SuzanneRene

Ongelezen bericht door SuzanneRene »

Allemaal nuttige tips, hier heb ik wat aan! Ik denk dat we op wat speelgoed na klaar zijn voor de komst van Bella.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

SuzanneRene schreef:Allemaal nuttige tips, hier heb ik wat aan! Ik denk dat we op wat speelgoed na klaar zijn voor de komst van Bella.
toppie toch :klasse:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Plaats reactie