wat vinden jullie van dit bericht????
-
- Snuffelneus
wat vinden jullie van dit bericht????
Door een toekomstige pupkoper werd ik geattendeerd op het volgende bericht wat plaats vind in mijn woonplaats Heesch
Wij hebben een nestje hele mooie chocolade bruine labrador pups.
De pups hebben een afwijking op de ogen, genoemd cataract, waardoor ze slechtziend zijn.
Ik heb deze pups van iemand overgenomen, adres en telefoonnummer kan overlegd worden.
De mensen van de pups gaan ook geen nestje meer fokken, dit geldt ook voor de pups welke wij verkopen, dit is een must.
Wat wij willen, is dat deze pups een supergoed tehuis krijgen.
De pups reageren goed op geluid en gevoel, als ze in een niet te drukke omgeving terecht komen, heb je echt een trouwe aanhankelijke pup.
Met een andere hond kan ook prima, daar reageren ze erg speels op.
De pups zijn sociaal, enthousiast en verder helemaal goed gezond.
De pups zijn door 2 dierenartsen onderzocht en zijn gechipt, geënt en 3x ontwormd.
Als je een van deze pups een goed tehuis kunt bieden kun je bellen naar tel. 06-46201460.
Wat vinden jullie hiervan???? er wordt een prijs per pup van 100,00 euro gevraagd.
Ik lees graag jullie reacties.
Groetjes Joyce
Wij hebben een nestje hele mooie chocolade bruine labrador pups.
De pups hebben een afwijking op de ogen, genoemd cataract, waardoor ze slechtziend zijn.
Ik heb deze pups van iemand overgenomen, adres en telefoonnummer kan overlegd worden.
De mensen van de pups gaan ook geen nestje meer fokken, dit geldt ook voor de pups welke wij verkopen, dit is een must.
Wat wij willen, is dat deze pups een supergoed tehuis krijgen.
De pups reageren goed op geluid en gevoel, als ze in een niet te drukke omgeving terecht komen, heb je echt een trouwe aanhankelijke pup.
Met een andere hond kan ook prima, daar reageren ze erg speels op.
De pups zijn sociaal, enthousiast en verder helemaal goed gezond.
De pups zijn door 2 dierenartsen onderzocht en zijn gechipt, geënt en 3x ontwormd.
Als je een van deze pups een goed tehuis kunt bieden kun je bellen naar tel. 06-46201460.
Wat vinden jullie hiervan???? er wordt een prijs per pup van 100,00 euro gevraagd.
Ik lees graag jullie reacties.
Groetjes Joyce
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Kleine hondenneus