wat vinden jullie van dit bericht????

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
retrieverliefhebster
Snuffelneus
Snuffelneus

wat vinden jullie van dit bericht????

Ongelezen bericht door retrieverliefhebster »

Door een toekomstige pupkoper werd ik geattendeerd op het volgende bericht wat plaats vind in mijn woonplaats Heesch

Wij hebben een nestje hele mooie chocolade bruine labrador pups.
De pups hebben een afwijking op de ogen, genoemd cataract, waardoor ze slechtziend zijn.
Ik heb deze pups van iemand overgenomen, adres en telefoonnummer kan overlegd worden.
De mensen van de pups gaan ook geen nestje meer fokken, dit geldt ook voor de pups welke wij verkopen, dit is een must.
Wat wij willen, is dat deze pups een supergoed tehuis krijgen.
De pups reageren goed op geluid en gevoel, als ze in een niet te drukke omgeving terecht komen, heb je echt een trouwe aanhankelijke pup.
Met een andere hond kan ook prima, daar reageren ze erg speels op.
De pups zijn sociaal, enthousiast en verder helemaal goed gezond.
De pups zijn door 2 dierenartsen onderzocht en zijn gechipt, geënt en 3x ontwormd.
Als je een van deze pups een goed tehuis kunt bieden kun je bellen naar tel. 06-46201460.

Wat vinden jullie hiervan???? er wordt een prijs per pup van 100,00 euro gevraagd.

Ik lees graag jullie reacties.
Groetjes Joyce
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

Vaag.... Lijkt net alsof het om een apparaat met fabrieksfout gaat :(
Groetjes Miranda (cosy cottage)
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Klinkt inderdaad alsof Henry Ford inderdaad ergens een steekje heeft laten vallen aan de productie lijn ...

Hoe aanhankelijk, lief, schattig of noem maar op deze pups ook zijn, ik zou het laten passeren ..
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat moet je er van vinden? Triest verhaal voor de pupjes, want dit is volgens mij wel iets wat onderzocht kan worden voor er gefokt wordt.
Ik hoop dat ze een goed huisje vinden want het is nogal wat om een (bijna) blinde hond op te nemen :(
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

enige positieve in dit geval is dat je weet dat je een hondje met oog probleem aanschaft.
al me kinders uitgevlogen
Lucky
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lucky »

Raar verhaal ! Maar idd, je weet wat de pups hebben, misschien heeft ze ze gewoon uit medelijden aangeschaft. Maar om er dan nog € 100,00 voor te vragen... Je kan alleen maar hopen dat deze hondjes goed terecht komen :confused:

Groetjes Marion
Plaats reactie