Meer ruimte!
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Het is een internationaal initiatief, gestart in Zweden en het wordt momenteel vial facebook en fora rond gestuurd.
De tekst werd reeds in 13 talen vertaald.
http://www.gulahund.se/default_nl.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
De tekst werd reeds in 13 talen vertaald.
http://www.gulahund.se/default_nl.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Ik geloof nooit dat dit gaat werken. Mensen die het nu normaal vinden om hun hond op de jouwe af te laten denderen en het raar vinden als jij dit niet prettig vind...."laat ze het maar lekker onderling uitzoeken"
die zullen zich van een geel lintje ook niks aantrekken.
Waar laat ik trouwens dat gele lintje als ze los lopen

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi

-
- Speurneus
aan de staart LinLunatic schreef:Ik geloof nooit dat dit gaat werken. Mensen die het nu normaal vinden om hun hond op de jouwe af te laten denderen en het raar vinden als jij dit niet prettig vind...."laat ze het maar lekker onderling uitzoeken"die zullen zich van een geel lintje ook niks aantrekken.

maar ik denk persoonlijk dat het niet veel zal helpen,degene die al goed oplet zal zijn hond wel weg houden bij een hond met een geel lintje,maar juist voor wie het lintje eigenlijk bedoeld is zal het niet voor werken...die laten hun hond toch wel naar je hond toe denderen onder het mom: ow hij wil alleen maar spelen hoor! of: hij doet niks! etc.
kom dat soort lui jammer genoeg een paar keer per week tegen

- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
hahahaha....(ik wist niet dat zoiets bestond..kom mijn reactie zijn geweestbud en weiser schreef:Goed gevonden,denk dat er weinig mensen zich er iets van aantrekken,bij jonge paarden doen de ruiters ook een fluo vestje aan met aan de achterkant de tekst GROEN PAARD,ik hoorde eens een tijdje terug een fietser zeggen ',dat is toch geen groen paard maar een bruin paard

groetjes, Ilse en een lik van Qajo
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
Veel mensen gaan ook niet weten als het lindje aan je riem hangt wat het betekend,en denken dat het voor sieraad is.ilseF schreef:hahahaha....(ik wist niet dat zoiets bestond..kom mijn reactie zijn geweestbud en weiser schreef:Goed gevonden,denk dat er weinig mensen zich er iets van aantrekken,bij jonge paarden doen de ruiters ook een fluo vestje aan met aan de achterkant de tekst GROEN PAARD,ik hoorde eens een tijdje terug een fietser zeggen ',dat is toch geen groen paard maar een bruin paard![]()
)
Bud mis je nog steeds!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Dat is nu juist de bedoeling van dit topic natuurlijk, mensen attent maken op het feit dat dit bestaat. Hier in België hangen ook al in dierenwinkels en bij dierenartsen affiches.bud en weiser schreef:Veel mensen gaan ook niet weten als het lindje aan je riem hangt wat het betekend,en denken dat het voor sieraad is.ilseF schreef:hahahaha....(ik wist niet dat zoiets bestond..kom mijn reactie zijn geweestbud en weiser schreef:Goed gevonden,denk dat er weinig mensen zich er iets van aantrekken,bij jonge paarden doen de ruiters ook een fluo vestje aan met aan de achterkant de tekst GROEN PAARD,ik hoorde eens een tijdje terug een fietser zeggen ',dat is toch geen groen paard maar een bruin paard![]()
)
Bij paarden werkt m'n overigens met een rood lintje en dat schijnt te werken.

- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
roef schreef:aan de staart LinLunatic schreef:Ik geloof nooit dat dit gaat werken. Mensen die het nu normaal vinden om hun hond op de jouwe af te laten denderen en het raar vinden als jij dit niet prettig vind...."laat ze het maar lekker onderling uitzoeken"die zullen zich van een geel lintje ook niks aantrekken.
Waar laat ik trouwens dat gele lintje als ze los lopen![]()
![]()
maar ik denk persoonlijk dat het niet veel zal helpen,degene die al goed oplet zal zijn hond wel weg houden bij een hond met een geel lintje,maar juist voor wie het lintje eigenlijk bedoeld is zal het niet voor werken...die laten hun hond toch wel naar je hond toe denderen onder het mom: ow hij wil alleen maar spelen hoor! of: hij doet niks! etc.
kom dat soort lui jammer genoeg een paar keer per week tegen

Dat is precies wat ik bedoel Miranda, de mensen voor wie het echt bedoeld is zullen zich waarschijnlijk minder in dit soort zaken verdiepen, dus helpt het dan niet.
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi