Meer ruimte!

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Meer ruimte!

Ongelezen bericht door Karlien »

Afbeelding
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Cor
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cor »

Lopen die hier in Nederland ook rond? Ik heb er eigenlijk nog nooit 1 gezien... maar ik heb er ook nooit op gelet eigenlijk.
Als het goed bekend is, zou het inderdaad wl een goed idee kunnen zijn.
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Het is een internationaal initiatief, gestart in Zweden en het wordt momenteel vial facebook en fora rond gestuurd.
De tekst werd reeds in 13 talen vertaald.

http://www.gulahund.se/default_nl.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

das een mooi initiatief! en nou maar hopen dat veel hondeneigenaren dit lezen en navolgen
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Hah! Daar ga ik aan meedoen. Toevallig heeft Trix een gele halsband maar daar komt nu dus een geel lintje bij.
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Carlijn
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Carlijn »

goed idee, leuk en praktisch!!!
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ik geloof nooit dat dit gaat werken. Mensen die het nu normaal vinden om hun hond op de jouwe af te laten denderen en het raar vinden als jij dit niet prettig vind...."laat ze het maar lekker onderling uitzoeken" :roll: die zullen zich van een geel lintje ook niks aantrekken.

Waar laat ik trouwens dat gele lintje als ze los lopen :confused:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Lunatic schreef:Ik geloof nooit dat dit gaat werken. Mensen die het nu normaal vinden om hun hond op de jouwe af te laten denderen en het raar vinden als jij dit niet prettig vind...."laat ze het maar lekker onderling uitzoeken" :roll: die zullen zich van een geel lintje ook niks aantrekken.

aan de staart Lin :D :wink:

maar ik denk persoonlijk dat het niet veel zal helpen,degene die al goed oplet zal zijn hond wel weg houden bij een hond met een geel lintje,maar juist voor wie het lintje eigenlijk bedoeld is zal het niet voor werken...die laten hun hond toch wel naar je hond toe denderen onder het mom: ow hij wil alleen maar spelen hoor! of: hij doet niks! etc.

kom dat soort lui jammer genoeg een paar keer per week tegen :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Goed gevonden,denk dat er weinig mensen zich er iets van aantrekken,bij jonge paarden doen de ruiters ook een fluo vestje aan met aan de achterkant de tekst GROEN PAARD,ik hoorde eens een tijdje terug een fietser zeggen ',dat is toch geen groen paard maar een bruin paard :shock:
Bud mis je nog steeds!
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

bud en weiser schreef:Goed gevonden,denk dat er weinig mensen zich er iets van aantrekken,bij jonge paarden doen de ruiters ook een fluo vestje aan met aan de achterkant de tekst GROEN PAARD,ik hoorde eens een tijdje terug een fietser zeggen ',dat is toch geen groen paard maar een bruin paard :shock:
hahahaha....(ik wist niet dat zoiets bestond..kom mijn reactie zijn geweest :lol: :lol: )
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

ilseF schreef:
bud en weiser schreef:Goed gevonden,denk dat er weinig mensen zich er iets van aantrekken,bij jonge paarden doen de ruiters ook een fluo vestje aan met aan de achterkant de tekst GROEN PAARD,ik hoorde eens een tijdje terug een fietser zeggen ',dat is toch geen groen paard maar een bruin paard :shock:
hahahaha....(ik wist niet dat zoiets bestond..kom mijn reactie zijn geweest :lol: :lol: )
Veel mensen gaan ook niet weten als het lindje aan je riem hangt wat het betekend,en denken dat het voor sieraad is.
Bud mis je nog steeds!
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

bud en weiser schreef:
ilseF schreef:
Veel mensen gaan ook niet weten als het lindje aan je riem hangt wat het betekend,en denken dat het voor sieraad is.
Dat is nu juist de bedoeling van dit topic natuurlijk, mensen attent maken op het feit dat dit bestaat. Hier in België hangen ook al in dierenwinkels en bij dierenartsen affiches.

Bij paarden werkt m'n overigens met een rood lintje en dat schijnt te werken.
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Idd bij de paarden die uithalen,doen ze een rood strikje in de staart.
Ik ga eens opletten naar de affiches,is me nog niet opgevallen.
Bud mis je nog steeds!
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

roef schreef:
Lunatic schreef:Ik geloof nooit dat dit gaat werken. Mensen die het nu normaal vinden om hun hond op de jouwe af te laten denderen en het raar vinden als jij dit niet prettig vind...."laat ze het maar lekker onderling uitzoeken" :roll: die zullen zich van een geel lintje ook niks aantrekken.

aan de staart Lin :D :wink:

maar ik denk persoonlijk dat het niet veel zal helpen,degene die al goed oplet zal zijn hond wel weg houden bij een hond met een geel lintje,maar juist voor wie het lintje eigenlijk bedoeld is zal het niet voor werken...die laten hun hond toch wel naar je hond toe denderen onder het mom: ow hij wil alleen maar spelen hoor! of: hij doet niks! etc.

kom dat soort lui jammer genoeg een paar keer per week tegen :roll:
:lol:

Dat is precies wat ik bedoel Miranda, de mensen voor wie het echt bedoeld is zullen zich waarschijnlijk minder in dit soort zaken verdiepen, dus helpt het dan niet.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Plaats reactie