Gadverse.... Zabbo

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

Gadverse.... Zabbo

Ongelezen bericht door wobbetje »

Soms, heel soms , zou je hem.....

Vermits ik verleden week trots had verteld dat Zabbo alle oefeningen zo knap had gedaan in de hondenschool had ik gisteren zowaar een supportersploeg op het terras van de hondenschool zitten, namelijk mijn dochter met vriend en de ouders van haar vriend ... dus moesten we extra ons best doen.. :wink: haha, niet dus... Zabbo had zo iets van :tong: vandaag lekker niet.... de eerste 20 minuten ging het nog goed, maar dan : bij commando 'af' ging meneer compleet op zijn rug met poten in de lucht , vervolgens moest hij op afstand de commando's 'zit', 'af' en 'staan' uitvoeren... lekker niet... elke keer kwam hij op mij afgestormd... om dan vervolgens zijn lijn vast te nemen en daar al grommend als een gek beginnen aan te trekken...Moest hij nu een middenvinger hebben gehad, ik denk dat hij hem nog had opgestoken ook :?
Ach ja, volgende keer beter dan maar weer...

Dan vandaag, ben ik in de supermarkt. zie ik een lekker stukje kaas liggen .. zie de prijs 4.88 € en denk nog ....mmm niet echt goedkoop... maar kom... waarom niet... het leven is al kort genoeg ... :wink: Dus heb het toch maar meegenomen... Kom ik thuis en zet de bak met boodschappen even op het terras en laat ondertussen Zabbo in de tuin...
Ik ga hééél even maar terug naar binnen en zie van uit mijn ooghoek Zabbo als een kangoeroe door de tuin stuiteren en telkens iets in de lucht gooien. Denk ik nog : zo die is goed bezig... tot ik plots zag dat dat mijn stukje kaas was dat telkens door de lucht vloog.... :eeeks: Dus ik met een noodgang en een brul naar hem... ja wat denk je... meneer neemt het hele stuk kaas in zijn bek en probeert het op te eten met cellofaan plastic en al... gelukkig is dat niet gelukt... heb het uit zijn bek kunnen halen maar het was wel helemaal vermorzeld.. er bleef alleen nog een zielig hoopje vieze kaasbrij vermengd met plastic en hondenkwijl over... er ligt dus nu 4.88 € in de vuilbak... grrrrr...

Daarna nog met hem gaan wandelen, ligt er ergens in een berm een bakje met friet en papier dat natuurlijk weer niet aan Zabbo's aandacht was ontgaan... vliegt ie daar plots als een raket naartoe... ik had bijna een whiplash... gelukkig heb ik het kunnen verhinderen dat hij het op at...
hij heeft wel weer een paar paardendrollen en nog iets anders vies gegeten... terwijl hij net vandaag na 3 diarree weer wat beter was...
soms.... dus... heel soms....

Groetjes
Martine
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Soms..... Achter het behang 8) morgen weer een nieuwe dag :)
Manon
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Manon »

:twisted: Je kan in ieder geval niet klagen dat het leven saai is met hem :D
Saskia18

Ongelezen bericht door Saskia18 »

:lol: :lol: De manier waarop je het verteld.......ik lig echt helemaal in een deuk hier. :lol: :lol:
Dat stukje met die kaas....GEWELDIG 8)
Dominique en Bo
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Dominique en Bo »

Heel herkenbaar! Leuk verteld!
Helemaal blij met onze kleine Bo!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ooo ik zie het al helemaal voor me.. :lol: Het komt vast helemaal goed! Alleen zie je dat op zulke momenten niet 8)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Klinkt als een echte Labradorstreek
Afbeelding

bedankt Sharon !
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Geweldig, ik zie hem al gaan met die kaas :lol:
Je kan het heel leuk vertellen, ik heb beeld :D
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Geweldig verteld. Ik lig in een deuk :D :D
Ook heel herkenbaar....vooral Max kon en kan er wel iets van.. Ik krijg echt wel eens zo gevoel van Marly and Me :wink:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Carlijn
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Carlijn »

hihihihiihi
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Heel leuk verteld!
Hij vindt het duidelijk leuk, daar in die hondenschool. En het neusje werkt prima.

Hij lijkt wel een broertje van mijn Doby: zo op zijn rug gaan rollen, met de leiband spelen, en vrolijk iets lekkers in de lucht gooien en ermee heen en weer huppelen. Je zou ze de nek kunnen omwringen, maar kunt tegelijkertijd je lach niet inhouden.

Sterkte met je rug, schouders en armen!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

@FloortjeFaun : mijn rechterarm voelt vandaag benoorlijk stijf aan en is volgens mij ook een 5 cm langer dan mijn linkerarm.. Het was dan ook een behoorlijke klap die ik gisteren kreeg,, moest ik een pruik hebben op gehad, ze had minstens 5 meter verder gelegen... :)
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

wat heb je toch een heerlijke levendige hond Martine.
dikke knuff voor Zabbo.
Afbeelding

met dank aan Pauline
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Geweldig, wat een ondeugende streken.
Ik zie hem al helemaal door de tuin springen met zijn stuk kaas.
Zou mijn Shuka ook gerust doen als hij daar de kans voor kreeg.
Tja soms..... maar ach.... als ze je dan met die lieve ogen aankijken dan smelt je gewoon weer helemaal weg hè.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

pebi schreef:wat heb je toch een heerlijke levendige hond Martine.
Zo kun je het natuurlijk ook omschrijven... :D

Veel beterschap met de arm, Martine!
Plaats reactie