Vermits ik verleden week trots had verteld dat Zabbo alle oefeningen zo knap had gedaan in de hondenschool had ik gisteren zowaar een supportersploeg op het terras van de hondenschool zitten, namelijk mijn dochter met vriend en de ouders van haar vriend ... dus moesten we extra ons best doen..
Ach ja, volgende keer beter dan maar weer...
Dan vandaag, ben ik in de supermarkt. zie ik een lekker stukje kaas liggen .. zie de prijs 4.88 € en denk nog ....mmm niet echt goedkoop... maar kom... waarom niet... het leven is al kort genoeg ...
Ik ga hééél even maar terug naar binnen en zie van uit mijn ooghoek Zabbo als een kangoeroe door de tuin stuiteren en telkens iets in de lucht gooien. Denk ik nog : zo die is goed bezig... tot ik plots zag dat dat mijn stukje kaas was dat telkens door de lucht vloog....
Daarna nog met hem gaan wandelen, ligt er ergens in een berm een bakje met friet en papier dat natuurlijk weer niet aan Zabbo's aandacht was ontgaan... vliegt ie daar plots als een raket naartoe... ik had bijna een whiplash... gelukkig heb ik het kunnen verhinderen dat hij het op at...
hij heeft wel weer een paar paardendrollen en nog iets anders vies gegeten... terwijl hij net vandaag na 3 diarree weer wat beter was...
soms.... dus... heel soms....
Groetjes
Martine