wat een ellende....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

doe als Roef en ga heeeel lang en obstenaat zitten zuchten,piepen en liggen op de plek van je bech en blijf dan ook heeeeel consequent alleen daar liggen.
duurt een paar dagen,maar dan geven ze echt wel weer toe omdat ze je heel zielig vinden :twisted: :D

om het dan helemaal legitiem te maken slaap je natuurlijk de eerste week alleen in de bench om goed aan te geven hoezeer je verknocht bent aan je plekkie :roll: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hoe durven ze :shock:
johan84

Ongelezen bericht door johan84 »

Ahhh Chester toch, Lara is ook sinds deze week haar bench kwijt, maar die vond het helemaal niet erg ;-)
Hopelijk mis je je bench niet al te lang
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Ach chester, wat doen je baasjes je wat aan!!!
Heb diep medelijden met je, miss moet je toch stiekem 's nachts het kussen eens gaan uitproberen, maar dan wel dat je baasjes het niet zien... En miss ligt tie best wel heel erg lekker.

Als hier het kussen in de was, was geweest wou mijn hond er ook niet op liggen, veel te schoon.... hahaha... na een paar dagen gaf ze het wel op.
Lucky
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lucky »

Arme Chester ! Zo'n vies, naar nieuw stinkend kussen ipv je bench ! Mijn vrouwtje had het bankje van mijn "opa broertje" ook opgeruimd een week nadat "opa broertje" opeens verdween en niet meer terugkwam :cry2: Dat is zo'n raar bankje, dat is gekrompen in de tijd vanaf dat ik bij mijn baasje kwam wonen ! Maar als ik me flink oprol past het wel en anders hang ik mijn poten of hoofd gewoon "buiten boord". Ik heb zoooo zielig gekeken en alleen maar op die plek ben ik steeds gaan zitten en toen kreeg ik het bankje terug :feest5: Dus.... blijf zielig !!!

Pootje van Devil
Plaats reactie