wel of niet doen?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Nino&Toosje schreef:Als je honden naar een pension gaan is helaas enten ook noodzakelijk. Die 3 van mij gaan regelmatig logeren en moeten dus ieder jaar geënt.
Bij deze hoeft dat niet: http://www.arbina.info/index.php?id=29" onclick="window.open(this.href);return false;
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

sjo.....kzit op mijn werk, maar Ron heeft vanavond genoeg te lezen, ik zal hem voor de laptop planten!! whaaaaaaaa :D
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Nino&Toosje schreef:Als je honden naar een pension gaan is helaas enten ook noodzakelijk. Die 3 van mij gaan regelmatig logeren en moeten dus ieder jaar geënt.
Dat is wel vreemd Dorette omdat de entingen ook door de fabrikanten voor 3 jaar gegarandeerd worden. Pensionhouders zouden dit moeten weten.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

als in je boekje een geldigheid van 3 jaar staat zou ik het nogal kansloos vinden als je toch opnieuw moet enten..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

rimanime schreef:
Dat is wel vreemd Dorette omdat de entingen ook door de fabrikanten voor 3 jaar gegarandeerd worden. Pensionhouders zouden dit moeten weten.
Ik heb nog eens nagekeken en inderdaad wordt niet alles geënt ieder jaar. Het meeste om de drie jaar maar wel Weil ieder jaar en Kennelhoest.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Ik laat ook niet standaard het hele spul enten, maar afhankelijk van de situatie. Onze hondenschool annex dierenpension vraagt voor aanvang van een nieuwe cursus een enting die niet ouder is dan een jaar. Daarom heb ik Pippi laatst toch maar weer laten enten. Dazzle was ruim een jaar niet meer gedaan, maar omdat ze een nestje ging krijgen, heb ik haar wel weer laten enten, zodat de pups straks voldoende antistoffen via de moedermelk krijgen.
Cayenne en Tinkle doe ik niet meer, die gaan niet meer naar de show of cursus en die hebben genoeg entingen gehad in hun leven :)

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Epie hier ook niet meer,hij word ook 15,dat lijkt me niet goed voor dat ouwe karkasje.Hij gaat om die reden ook niet mee op vakantie ,(dan moet hij Rabies)

Co word getiterd vrijdag (bij ons heet het vacci check) en kost 37,50 incl.

Co gaat mee naar Denemarken en moet dus wel Rabies krijgen.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Wil enCo schreef:Epie hier ook niet meer,hij word ook 15,dat lijkt me niet goed voor dat ouwe karkasje.Hij gaat om die reden ook niet mee op vakantie ,(dan moet hij Rabies)

Co word getiterd vrijdag (bij ons heet het vacci check) en kost 37,50 incl.

Co gaat mee naar Denemarken en moet dus wel Rabies krijgen.
Ik had Dewi vanaf haar 12e ook niet meer laten enten voor Rabies en toch meegenomen naar zowel Duitsland als Denemarken op vakantie. Je wordt nergens aangehouden dus ik durfde dat wel aan.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Dat zou ik toch niet durven om een niet tegen rabiës geënte hond mee te nemen. Niet vanwege de controles, maar vanwege de hondsdolheid. Bij mijn broer in het Odenwald staan vaak zat borden in het bos met: Achtung, Tolwut. Ik zou daar niet fijn lopen met mijn niet-geënte honden.

Hanneke
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Laboriginals schreef:Dat zou ik toch niet durven om een niet tegen rabiës geënte hond mee te nemen. Niet vanwege de controles, maar vanwege de hondsdolheid. Bij mijn broer in het Odenwald staan vaak zat borden in het bos met: Achtung, Tolwut. Ik zou daar niet fijn lopen met mijn niet-geënte honden.

Hanneke
Met de wildebrassen die mijn huidige bruintjes zijn zou ik het ook niet zo gauw doen. Maar Dewi was heel volgzaam en supergehoorzaam.

Komt ook nog bij dat ik dergelijke bordjes niet heb gezien waar wij waren op vakantie anders had ik me natuurlijk ook niet prettig gevoeld.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Nee, ik durf dat ook niet hoor.Vorig jaar zijn we wel met geleende blauwe muntjes een weekendje duitsland weggeweest,maar dit is 2 weken.

En Eppie word zo oud,hij ziet slecht, word doof en is vaak de kluts kwijt.
Hij gaat lekker 2 weken naar mn broer, zn oude baasje.Voor iedereen beter.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Von
Speurneus
Speurneus

ik ga morgen sowieso es ff met mijn da bellen om het voor te leggen....met eigenlijk wel benieuwd wat ie zegt.
ben er wel uit hoor, kap lekker met die inentingen, alleen ff vragen waar en bij wie ik kan laten titeren.. :wink:
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:wink: Laat ff even Von wat Frank ervan vindt, ben wel benieuwd naar hoe hij erin staat
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Von
Speurneus
Speurneus

Gerritte schreef::wink: Laat ff even Von wat Frank ervan vindt, ben wel benieuwd naar hoe hij erin staat
ja doe ik Ger!.....ik wilde vanmiddag bellen, kwam er weer wat tussen, ik bel volgende week even en dan laat ik het weten!! :klasse:
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Von schreef:
Gerritte schreef::wink: Laat ff even Von wat Frank ervan vindt, ben wel benieuwd naar hoe hij erin staat
ja doe ik Ger!.....ik wilde vanmiddag bellen, kwam er weer wat tussen, ik bel volgende week even en dan laat ik het weten!! :klasse:
:klasse:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Plaats reactie