Bij deze hoeft dat niet: http://www.arbina.info/index.php?id=29" onclick="window.open(this.href);return false;Nino&Toosje schreef:Als je honden naar een pension gaan is helaas enten ook noodzakelijk. Die 3 van mij gaan regelmatig logeren en moeten dus ieder jaar geënt.
wel of niet doen?
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Dat is wel vreemd Dorette omdat de entingen ook door de fabrikanten voor 3 jaar gegarandeerd worden. Pensionhouders zouden dit moeten weten.Nino&Toosje schreef:Als je honden naar een pension gaan is helaas enten ook noodzakelijk. Die 3 van mij gaan regelmatig logeren en moeten dus ieder jaar geënt.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Ik heb nog eens nagekeken en inderdaad wordt niet alles geënt ieder jaar. Het meeste om de drie jaar maar wel Weil ieder jaar en Kennelhoest.rimanime schreef:Dat is wel vreemd Dorette omdat de entingen ook door de fabrikanten voor 3 jaar gegarandeerd worden. Pensionhouders zouden dit moeten weten.Nino&Toosje schreef:Als je honden naar een pension gaan is helaas enten ook noodzakelijk. Die 3 van mij gaan regelmatig logeren en moeten dus ieder jaar geënt.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik laat ook niet standaard het hele spul enten, maar afhankelijk van de situatie. Onze hondenschool annex dierenpension vraagt voor aanvang van een nieuwe cursus een enting die niet ouder is dan een jaar. Daarom heb ik Pippi laatst toch maar weer laten enten. Dazzle was ruim een jaar niet meer gedaan, maar omdat ze een nestje ging krijgen, heb ik haar wel weer laten enten, zodat de pups straks voldoende antistoffen via de moedermelk krijgen.
Cayenne en Tinkle doe ik niet meer, die gaan niet meer naar de show of cursus en die hebben genoeg entingen gehad in hun leven
Hanneke
Cayenne en Tinkle doe ik niet meer, die gaan niet meer naar de show of cursus en die hebben genoeg entingen gehad in hun leven

Hanneke

-
- Hele grote hondenneus
Epie hier ook niet meer,hij word ook 15,dat lijkt me niet goed voor dat ouwe karkasje.Hij gaat om die reden ook niet mee op vakantie ,(dan moet hij Rabies)
Co word getiterd vrijdag (bij ons heet het vacci check) en kost 37,50 incl.
Co gaat mee naar Denemarken en moet dus wel Rabies krijgen.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

-
- Speurneus
Ik had Dewi vanaf haar 12e ook niet meer laten enten voor Rabies en toch meegenomen naar zowel Duitsland als Denemarken op vakantie. Je wordt nergens aangehouden dus ik durfde dat wel aan.Wil enCo schreef:Epie hier ook niet meer,hij word ook 15,dat lijkt me niet goed voor dat ouwe karkasje.Hij gaat om die reden ook niet mee op vakantie ,(dan moet hij Rabies)
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Met de wildebrassen die mijn huidige bruintjes zijn zou ik het ook niet zo gauw doen. Maar Dewi was heel volgzaam en supergehoorzaam.Laboriginals schreef:Dat zou ik toch niet durven om een niet tegen rabiës geënte hond mee te nemen. Niet vanwege de controles, maar vanwege de hondsdolheid. Bij mijn broer in het Odenwald staan vaak zat borden in het bos met: Achtung, Tolwut. Ik zou daar niet fijn lopen met mijn niet-geënte honden.
Hanneke
Komt ook nog bij dat ik dergelijke bordjes niet heb gezien waar wij waren op vakantie anders had ik me natuurlijk ook niet prettig gevoeld.
-
- Hele grote hondenneus
Nee, ik durf dat ook niet hoor.Vorig jaar zijn we wel met geleende blauwe muntjes een weekendje duitsland weggeweest,maar dit is 2 weken.
En Eppie word zo oud,hij ziet slecht, word doof en is vaak de kluts kwijt.
Hij gaat lekker 2 weken naar mn broer, zn oude baasje.Voor iedereen beter.
En Eppie word zo oud,hij ziet slecht, word doof en is vaak de kluts kwijt.
Hij gaat lekker 2 weken naar mn broer, zn oude baasje.Voor iedereen beter.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008

-
- Speurneus
-
- Erelid
-
- Speurneus
-
- Erelid
Von schreef:ja doe ik Ger!.....ik wilde vanmiddag bellen, kwam er weer wat tussen, ik bel volgende week even en dan laat ik het weten!!Gerritte schreef:Laat ff even Von wat Frank ervan vindt, ben wel benieuwd naar hoe hij erin staat

groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)