Extreem haren
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Hier zijn we er gelukkig net vanaf. Maar bij Joep kun je precies zien welke haren los zitten, want die zijn dan lichter en die plekken borstelden we dan elke dag even zodat we hem er bij geholpen hebben om door de rui heen te komen. Dit jaar heb ik het idee dat het dan ook korter duurder dan voorgaande jaren.
-
Pixie
- Kleine hondenneus

Dankje voor de tip, klinkt logisch!Els schreef:Dan kan je beter een goede visolie voeren. Lijnzaad is niet goed voor honden, ze kunnen er niks mee behalve een allergie voor ontwikkelen.
Een paard is een planten eter en kan lijnzaad dus makkelijk opnemen, een hond is een vleeseter en heeft er niks aan. Uiteindelijk gaat het om de omega 3, dus kan je dan voor een hond beter visolie geven. Goede visolies zijn van Royal Green en Doils.
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Hier ook volop in het haar! En bij Fall is het echt al weken aan de gang..en hij heeft nog steeds haar
..je vraagt je af hoe het kan??? Summer is net begonnen en er is een zwarte begonnen..maar ik weet nog zeker of het Ice of Storm is..die doen nl niet zo heftig mee als de geeltjes 
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Aha, zo te horen is Max dus eigenlijke de vreemde eend in de bijt
Het stelt mij wel gerust dat veel forumleden dit herkennen; ik begon mij al ongerust te maken over Bob, zoveel haren en al zoveel weken. Blijkbaar moet ik nog maar even geduld hebben 
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Marga/Noa
- Middelgrote hondenneus

-
roelien
Je kan de vis olie gewoon over het voer heen doen.
Het is bij de dierenwinkel en ook online te koop, onze DA verkoopt het ook.
Je moet wel echt een goede hebben, anders is het zinloos om te geven.
Maar of dit nou echt tegen verharen helpt vraag ik me af. Want die haren moeten er toch uit, dat is gewoon een heel proces wat gebeuren moet.
Ik gaf het mijn hond wel eens, als ze wat doffer in de vacht was en terug moest komen.
Maar die haren moeten er gewoon uit.
Het is bij de dierenwinkel en ook online te koop, onze DA verkoopt het ook.
Je moet wel echt een goede hebben, anders is het zinloos om te geven.
Maar of dit nou echt tegen verharen helpt vraag ik me af. Want die haren moeten er toch uit, dat is gewoon een heel proces wat gebeuren moet.
Ik gaf het mijn hond wel eens, als ze wat doffer in de vacht was en terug moest komen.
-
Els
- Speurneus

Zowel Doils als Royal Green worden niet in de dierenwinkel verkocht. Doils gaat meestal via een dierenarts, of laat er anders google even op los. R.G. verkopen ze oa bij de tuinen en bij de vitamine store.
Het lijkt me dat dat over brokken geen daverend succes word, maar dat zal je moeten uitproberen. Anders eens in de week een lekker vet visje (erbij) geven, haring (goed afspoelen!!) of een stukje zalm. Heb je ook geen olie nodig.
Het lijkt me dat dat over brokken geen daverend succes word, maar dat zal je moeten uitproberen. Anders eens in de week een lekker vet visje (erbij) geven, haring (goed afspoelen!!) of een stukje zalm. Heb je ook geen olie nodig.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
waarom zou dat geen succes worden over broken denk je?Els schreef:Zowel Doils als Royal Green worden niet in de dierenwinkel verkocht. Doils gaat meestal via een dierenarts, of laat er anders google even op los. R.G. verkopen ze oa bij de tuinen en bij de vitamine store.
-
Els
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
ik doe weleens een scheutje bij pom over haar brokken.. vreet ze gewoon op hoor, het is ook op voordat het zompig kan worden hahahaha. Als het blijft staan zal het idd wel wat zompig worden misschien..Els schreef:Het lijkt mij dat dat een vieze, zompige bende word, maar ik geef al heel lang geen brokken meer. Daarnaast heeft vis toch een eigen luchtje, vlees maskeert een hoop maar brok niet.
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Hier ook regelmatig een scheut (olijf)olie over de brokken. Ze vinden hun eten juist extra lekker dan, heb ik het idee. Ze blijven de bodem maar aflikken, al is ie nog zo blinkend schoon. Ik doe trouwens ook regelmatig per hond een half blikje sardientjes (met olie) over de brokken. Vinden ze ook errug lekker
Hanneke
Hanneke
- Tarzan
- Kleine hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Is inderdaad ook niet tegen het verharen, want wat je zegt.......de haren moeten eruit. Maar olie zorgt voor een goede doorbloeding en hierdoor zouden ze sneller door de verharing heen moeten komen.roelien schreef:

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)