Dag lieve Saar....
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
AnjaS
- Speurneus

-
JongM
- Kleine hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Jol
- Kleine hondenneus

En dan ligt er gisteren een kaartje in de bus van het dierencrematorium waar onze bruine lieverd Saar 2,5 week geleden gecremeerd is, met de volgende tekst:
In Memoriam, 28 mei 2013, Saar
Dierenliefde is een wonder
Deze vriendschap is heel bijzonder
Je was een trouwe kameraad
Die zijn sporen achterlaat
Zó attent! We zijn er nog een beetje stil van...
In Memoriam, 28 mei 2013, Saar
Dierenliefde is een wonder
Deze vriendschap is heel bijzonder
Je was een trouwe kameraad
Die zijn sporen achterlaat
Zó attent! We zijn er nog een beetje stil van...
-
Lizzy
- Snuffelneus

-
Jol
- Kleine hondenneus

Prachtig hè?
Tja Lizzy... het is heel erg wennen zonder Saar. Ik mis haar om ons heen, en vooral als we 's ochtends beneden komen of ik thuiskom van mijn werk, geen begroeting en gekwispel meer. Maar tegelijkertijd, hoe raar het misschien ook al klinkt, weten we dat het goed is zo; onze kanjer is 14 jaar geworden, maar het gemis is zó goed voelbaar. Dat moet een plekje krijgen, maar t.z.t. komt dit goed
. We hebben een aantal hele mooie foto's van Saar nabesteld en die komen binnenkort in een apart fotolijstje dat we al gezien hebben, en dat komt in de woonkamer te hangen. Ik zal tegen die tijd nog wel een foto plaatsen.
Tja Lizzy... het is heel erg wennen zonder Saar. Ik mis haar om ons heen, en vooral als we 's ochtends beneden komen of ik thuiskom van mijn werk, geen begroeting en gekwispel meer. Maar tegelijkertijd, hoe raar het misschien ook al klinkt, weten we dat het goed is zo; onze kanjer is 14 jaar geworden, maar het gemis is zó goed voelbaar. Dat moet een plekje krijgen, maar t.z.t. komt dit goed