herplaatser

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Els schreef:
Roos schreef:Maar kinderachtig of niet, dat is wel iets wat gaat gebeuren he Els? Actie= reactie bij de meeste mensen :wink:
Dan kunnen we het forum toch beter meteen helemaal sluiten? Als nieuwe leden wel mogen posten maar geen reacties meer hoeven te verwachten? Schiet lekker op zo dan. En is ook goed voor de algemene sfeer hier, zo'n reactie.
Nee, jouw reactie schiet lekker op :lol:
Ik vind Cissy haar reactie wel begrijpelijk hoor :wink:
moonroosje

Ongelezen bericht door moonroosje »

Ik snap heel goed dat mensen van mij een reactie verwachten en ik had even moeten zeggen dat ik alles moest laten bezinken en over na aan het denken was. Sorry hiervoor. Helaas zijn de priveberichten van gisteren niet aangekomen en niet goed gegaan.

Maar Roos je mag je mening hebben dat je pbtjes sturen een onsympathieke manier vindt. Maar niet iedereen wil zijn hele hebben en houwen of details op de forum zetten. Als jij of anderen dat willen doen is dat prima en heel goed. Je moet ook respecteren dat niet iedereen dit wilt of prettig vindt. Ik vind het ook niet zo netjes dat je niet reageert op mijn privebericht van gisteren.

Groetjes
moonroosje

NicoleGoossens schreef:Ook ik heb een tijdje geleden geen reactie gehad op mijn pb met een tip voor een herplaatser. Snap dat het veel is allemaal maar een reactie is dan misschien toch wel sympatiek. :oops: In ieder geval veel succes met je beslissing!
Nicole,

Sorry eerlijk gezegd ben ik kats vergeten om op jouw berichtje te reageren. Zie jouw priveberichtje. Heb je het ontvangen? :-)

Bedankt voor je tip! :-D

Groetjes
moonroosje

Kay schreef:Ik heb gister ook geen pb gehad

Wat ik me afvraag, hij is nog niet geholpen toch ?
Want een orthopeed kan nu nog geen prognose geven (eigenlijk is dat in mijn idee bij elke hond anders, ook met oog op de revalidatie... Dat kan geen enkele orthopeed bij voorbaat garanderen)

Maar ook ik wens je veel succes met je beslissing
Volgens mij is het niet goed gegaan met de pbtjes.
Nee, hij is nog niet geholpen. Over een paar weekjes wordt hij geopereerd aan zijn rechterpootje. Wat ik heb begrepen is dat er een heel klein stukje kraakbeen los zit. Ze waren echt vroeg bij volgens de orthopeed en hij zei dat het nog een beetje aangroeit bij een jonge hond. Mits hij goed revalideert is de prognose prima. Hij heeft nu nog geen artrose en zijn andere poten en heupen zijn helemaal goed en gaaf. De orthopeed verwacht dat het door een trauma komt en zegt dat het niet genetisch is omdat hij het aan beide poten zou moeten hebben. De klik is er zeker! We zijn helemaal verliefd! Super karakter heeft tie. Hij luistert goed, is dol op knuffelen, is gesocialliseerd en kent de commando nee en laag. De fokker heeft de bewijzen van de dnatesten laten zien is alles genetisch vrij. Alleen dit is domme pech.
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

Ook ik heb gisteren geen privéberichtje van je gehad.
Dat zette mij wel eventjes aan het denken omdat er ook andere nieuwe members zijn. Nu ik jouw reactie dan zo lees begrijp ik het ook.
Zelf vind ik dat een ieder gewoon antwoord verdient, iedereen hoort gewoon op het forum als hij/zij wordt toegelaten en als niemand op nieuwe members zou reageren hoeft niemand meer iets te plaatsen.
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
Roos

Maar Roos je mag je mening hebben dat je pbtjes sturen een onsympathieke manier vindt. Maar niet iedereen wil zijn hele hebben en houwen of details op de forum zetten. Als jij of anderen dat willen doen is dat prima en heel goed. Je moet ook respecteren dat niet iedereen dit wilt of prettig vindt. Ik vind het ook niet zo netjes dat je niet reageert op mijn privebericht van gisteren.
Dus als ik het nu goed begrijp MOET ik reageren op een pb van jou, terwijl ik in de pb daarvoor aangeef dat niet te willen? Wat een grapjas ben jij zeg :D

Voor wat ik weet over lpc is het verhaal wat jij in jouw laatste bericht typt grotendeels kul, heb jij jouzelf al goed ingelezen over lpc? Het enige wat er naar mijn idee aan klopt is het verhaal dat mits hij goed revalideert er een prima prognose is en mocht het onverhoopt toch niet goed blijken te zijn gegaan kun je het altijd nog op de revalidatie schuiven? Het lijkt het weerbericht wel, dat wordt ook steeds vaker erg open opgesteld :?
Laatst gewijzigd door Roos op 24 jun 2013, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
moonroosje

Tammie schreef:Ook ik heb gisteren geen privéberichtje van je gehad.
Dat zette mij wel eventjes aan het denken omdat er ook andere nieuwe members zijn. Nu ik jouw reactie dan zo lees begrijp ik het ook.
Zelf vind ik dat een ieder gewoon antwoord verdient, iedereen hoort gewoon op het forum als hij/zij wordt toegelaten en als niemand op nieuwe members zou reageren hoeft niemand meer iets te plaatsen.
Het is echt raar zeg met de priveberichtjes. Ik heb het namelijk om kwart over 2 gestuurd. Ik stuur het nog een keer.
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

Roos schreef:
Els schreef:
Roos schreef:Maar kinderachtig of niet, dat is wel iets wat gaat gebeuren he Els? Actie= reactie bij de meeste mensen :wink:
Dan kunnen we het forum toch beter meteen helemaal sluiten? Als nieuwe leden wel mogen posten maar geen reacties meer hoeven te verwachten? Schiet lekker op zo dan. En is ook goed voor de algemene sfeer hier, zo'n reactie.
Iedereen mag een mening hebben toch , :wink: dat respecteer ik , doe het dan ook met de mijne , forum hoeft helemaal niet gesloten te worden want ik bedoel het niet lelijk of aanvallend , .. Hoezo moet een mening gelijk kinderachtig zijn ... Volgens mij zijn we allemaal volwassene hier .. Dit is wat ik ervaar .... Laten we het aub gezellig houden , tenminste dat is wel mijn insteek om hier te lezen en leren van ervaringen enz ..
each day is a gift
NicoleGoossens
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door NicoleGoossens »

moonroosje schreef:
NicoleGoossens schreef:Ook ik heb een tijdje geleden geen reactie gehad op mijn pb met een tip voor een herplaatser. Snap dat het veel is allemaal maar een reactie is dan misschien toch wel sympatiek. :oops: In ieder geval veel succes met je beslissing!
Nicole,

Sorry eerlijk gezegd ben ik kats vergeten om op jouw berichtje te reageren. Zie jouw priveberichtje. Heb je het ontvangen? :-)

Groetjes
Ja ontvangen! :-)
moonroosje

NicoleGoossens schreef:
moonroosje schreef:
Nicole,

Groetjes

Ja ontvangen! :-)
Haha joepie!! Hij doet het! Je hebt weer een berichtje ;-)
moonroosje

Cissy schreef:
Roos schreef:
Els schreef: Dan kunnen we het forum toch beter meteen helemaal sluiten? Als nieuwe leden wel mogen posten maar geen reacties meer hoeven te verwachten? Schiet lekker op zo dan. En is ook goed voor de algemene sfeer hier, zo'n reactie.
Iedereen mag een mening hebben toch , :wink: dat respecteer ik , doe het dan ook met de mijne , forum hoeft helemaal niet gesloten te worden want ik bedoel het niet lelijk of aanvallend , .. Hoezo moet een mening gelijk kinderachtig zijn ... Volgens mij zijn we allemaal volwassene hier .. Dit is wat ik ervaar .... Laten we het aub gezellig houden , tenminste dat is wel mijn insteek om hier te lezen en leren van ervaringen enz ..
Laat iedereen nou elkaars mening accepteren!! :-D Cissy heeft net op mijn berichtjes gereageerd. Joepie! Ik ben ook nog een nieuweling hahaha. De conclusie is gewoon dat de priveberichtjes die ik heb gestuurd het op zondag/gisteren niet hebben gedaan of niet is gelukt. Laten we verder gaan op de topic die ik heb ingebracht. Anders komen we niet verder waar we hiervoor juist zijn om elkaar te helpen.
moonroosje

Roos schreef:
Dus als ik het nu goed begrijp MOET ik reageren op een pb van jou, terwijl ik in de pb daarvoor aangeef dat niet te willen? Wat een grapjas ben jij zeg :D

Voor wat ik weet over lpc is het verhaal wat jij in jouw laatste bericht typt grotendeels kul, heb jij jouzelf al goed ingelezen over lpc? Het enige wat er naar mijn idee aan klopt is het verhaal dat mits hij goed revalideert er een prima prognose is en mocht het onverhoopt toch niet goed blijken te zijn gegaan kun je het altijd nog op de revalidatie schuiven? Het lijkt het weerbericht wel, dat wordt ook steeds vaker erg open opgesteld :?

Nee, je moet niet reageren op een pb van mij. Als je dat niet wilt moet je dat lekker niet doen. Ik vind het alleen niet zo netjes van jou.

Wat betreft de LPC heb ik dat gehoord van de fokker. En de fokker heeft het van de orthopeed. Daarbij hoe kan het als de moederlijn en de gehele lijn van de fokker (ongeveer 20 jaar) al HD, ED en ogenvrij is. OOk heeft deze hond als pup zijnde 7 dna testen gehad en was allemaal genetisch vrij. Ook op de rontgenfoto's was te zien dat de andere poten helemaal goed en gaaf waren. Behalve het rechterpootje was een iniminie/ heel klein stukje kraakbeen los. Dat is wat ik hoor. Ik ben ook maar een leek hierin. Daarom wil ik juist contact opnemen met deze orthopeed en mijn dierenarts. De orthopeed die hem opereert is geloof ik prof hazewinkel .
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

En wederom niets ontvangen...sorry meis

W.b. Cis en haar mening.
Laten we elkaar gewoon respecteren in elkaars mening. Niemands mening is kinderachtig/stom/etc. en een ieder heeft denk ik gewoon recht op zijn eigen mening. Is het enige wat ik hier over kwijt wil :D
Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben zou het wel heel erg saai worden en zou er niet eens een forum zijn want dat is dan ook gelijk nutteloos :)
moonroosje schreef:
Tammie schreef:Ook ik heb gisteren geen privéberichtje van je gehad.
Het is echt raar zeg met de priveberichtjes. Ik heb het namelijk om kwart over 2 gestuurd. Ik stuur het nog een keer.
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Cissy schreef:
Roos schreef:
Els schreef: Dan kunnen we het forum toch beter meteen helemaal sluiten? Als nieuwe leden wel mogen posten maar geen reacties meer hoeven te verwachten? Schiet lekker op zo dan. En is ook goed voor de algemene sfeer hier, zo'n reactie.
Prima. Dan zal ik het wel verkeerd opgevat of gelezen hebben, kan gebeuren he.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Roos

Ik zou niet weten waarom dat niet netjes is? Heb ik jou gevraagd om mij twee pb's te sturen en na mijn eerste afwijzing alsnog om een antwoord te vragen, nee toch? Ik vind het niet zo netjes om een topic te openen en dan de antwoorden via pb te gaan 'behandelen'. Je hebt inmiddels zoveel mensen een pb gestuurd dat het verhaal al zowat openbaar is en je kunt ook gewoon antwoord geven met wat minder inhoudelijke info hoor, ik snap al dit gedoe echt niet :roll:

En dan nog maar eens de vraag :kopstoot: , heb jij jezelf al goed ingelezen over lpc? Tuurlijk is de fokker aardig, maar van de mooie blauwe ogen moet je het niet hebben hoor, ik zou er maar voor zorgen dat ikzelf de info kreeg, die is tenminste onpartijdig. De fokker verteld toch alleen wat zij kwijt wil. Hier op het forum kun je waarschijnlijk al wat info vinden, ga eens lezen over hoe dat proces verloopt. En, je hoeft mijn advies niet op te volgen hoor, maar dan is alles wat hierna eventueel gebeurt en wat de fokker niet verteld heeft wel aan jouzelf te wijten! En nog iets, de gemiddelde da heeft weinig verstand van lpc, hij zal het wellicht kunnen constateren maar voor de operatie wordt je door verwezen naar een orthopeed. Bij klachten gedurende/na het revalidatieproces zul je naar dezelfde orthopeed gaan dus ik denk niet dat een da hier veel van mee krijgt, maw advies bij de da vragen heeft niet heel veel zin.
Plaats reactie