Ik zou niet weten waarom dat niet netjes is? Heb ik jou gevraagd om mij twee pb's te sturen en na mijn eerste afwijzing alsnog om een antwoord te vragen, nee toch? Ik vind het niet zo netjes om een topic te openen en dan de antwoorden via pb te gaan 'behandelen'. Je hebt inmiddels zoveel mensen een pb gestuurd dat het verhaal al zowat openbaar is en je kunt ook gewoon antwoord geven met wat minder inhoudelijke info hoor, ik snap al dit gedoe echt niet
En dan nog maar eens de vraag

, heb jij jezelf al goed ingelezen over lpc? Tuurlijk is de fokker aardig, maar van de mooie blauwe ogen moet je het niet hebben hoor, ik zou er maar voor zorgen dat ikzelf de info kreeg, die is tenminste onpartijdig. De fokker verteld toch alleen wat zij kwijt wil. Hier op het forum kun je waarschijnlijk al wat info vinden, ga eens lezen over hoe dat proces verloopt. En, je hoeft mijn advies niet op te volgen hoor, maar dan is alles wat hierna eventueel gebeurt en wat de fokker niet verteld heeft wel aan jouzelf te wijten! En nog iets, de gemiddelde da heeft weinig verstand van lpc, hij zal het wellicht kunnen constateren maar voor de operatie wordt je door verwezen naar een orthopeed. Bij klachten gedurende/na het revalidatieproces zul je naar dezelfde orthopeed gaan dus ik denk niet dat een da hier veel van mee krijgt, maw advies bij de da vragen heeft niet heel veel zin.