OMG

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

jeetje wat een schrik :shock: gelukkig met een goede afloop want idd dat netje is al levensgevaarlijk.
nu nog de vraag wat er in de rolade is gestopt.
dat kan van alles zijn.
Wie doet er nu zoiets walgelijk gewoon.
Afbeelding
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Afbeelding

Zoals jullie zien was de rollade zo op het oog helemaal leeg, ook geen spijkers of iets gelukkig. Het was een massief stuk vlees en ik heb het helemaal stuk gesneden dus ik denk dat ik dat wel met zekerheid kan zeggen :D
Het enige waar ik nu nog op kan komen is dat een kat het misschien van een aanrecht heeft gejat maar het wat lastig op te eten vond? Nou hoe dan ook, ik krijg nu weer iets meer vertrouwen in het dorp waar ik woon. Bedankt voor alle berichtjes :)
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Het kan evengoed ingespoten zijn met een akeling goedje, iets wat je niet ziet. Ruikt het normaal naar vlees?

Hanneke
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

dat lijkt dus mee te vallen, gelukkig maar :D :D
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
Roos

Laboriginals schreef:Het kan evengoed ingespoten zijn met een akeling goedje, iets wat je niet ziet. Ruikt het normaal naar vlees?

Hanneke
Ik heb er dus even niet aan geroken Hanneke, had juist wat afstand ivm het vleesnat. Ik rook wel vaag rolladegeur ( de kruiden). Maar hij ligt nu driedubbel ingepakt in de container, dus ik ga er ook niet meer aan ruiken ben ik bang :D
ArjanK
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door ArjanK »

Dat is inderdaad OMG! Gelukkig zat er zo op het oog niets in, het enige wat er eventueel nog in zou kunnen zitten is gif.
Of Angels Fantasy Chippendale "Castor"
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hmm wat raar dat er niets in te vinden is. Misschien korreltjes of een vloeistof waardoor het gif niet te zien/ruiken is. Misschien is het idd niets, maar het is zo vreemd dat het er ligt.. Gelukkig is het niet opgegeten!
-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door -Marianne »

Brr, ik hoop dat het bij een eenmalig incident blijft, wie weet wat voor ongelukken hier allemaal mee kunnen gebeuren...
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)
Roos

Dat hoop ik ook Marianne :wink:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Ik had dit topic even gemist en de laatste foto zie ik voor het grootste deel als grijs vlak.

Gelukkig heb je er geen rare dingen in aangetroffen.
Ik zou het ook maar houden op een door een kat gejat rollade'tje.
Roos

Ja, dat is een raar grapje van picturepush, maar daar had ik hem helemaal klein gesneden :wink:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

bij ons in de honden uitloopren lagen pas kuipjes leverpastei ,de dekseltjes eraf! :shock:
Bleek ook afkomstig van een oud vrouwtje uit de buurt, die het "sund" vond om weg te gooien.

Goed bedoeld, dat wel. :?Misschien was dit net zoiets?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Roos

Denk het niet Wil, dit lag op zo'n rare plaats. Lekker verhaal dan met die leverpastij, daar schrik je je ook rot van :(
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Bij ons in het duin vind iemand het nodig om wortels neer te leggen. Voorlopig zien ze eruit als gewone wortels, maar voor de knijnen hoeven ze dat niet te doen. :confused: Er ligt ook regelmatig fruit, soms ook (kuipjes) vlees voor de vossen. Echt, mensen denken niet na, een knijn en vos kan prima aan zn eigen eten komen. We hebben nog geen idee wie dit neer legt, maar er kamperen weer een flink aantal rare snuiters in het duin met het mooiere weer. :roll:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Roos

Raar he, ik zou toch vreemde gedachten krijgen als ik zulk soort zaken in het wild tegen kwam hoor. Stomme lui ook :mad:
Plaats reactie