jeetje wat een schrik gelukkig met een goede afloop want idd dat netje is al levensgevaarlijk.
nu nog de vraag wat er in de rolade is gestopt.
dat kan van alles zijn.
Wie doet er nu zoiets walgelijk gewoon.
Zoals jullie zien was de rollade zo op het oog helemaal leeg, ook geen spijkers of iets gelukkig. Het was een massief stuk vlees en ik heb het helemaal stuk gesneden dus ik denk dat ik dat wel met zekerheid kan zeggen
Het enige waar ik nu nog op kan komen is dat een kat het misschien van een aanrecht heeft gejat maar het wat lastig op te eten vond? Nou hoe dan ook, ik krijg nu weer iets meer vertrouwen in het dorp waar ik woon. Bedankt voor alle berichtjes
Laboriginals schreef:Het kan evengoed ingespoten zijn met een akeling goedje, iets wat je niet ziet. Ruikt het normaal naar vlees?
Hanneke
Ik heb er dus even niet aan geroken Hanneke, had juist wat afstand ivm het vleesnat. Ik rook wel vaag rolladegeur ( de kruiden). Maar hij ligt nu driedubbel ingepakt in de container, dus ik ga er ook niet meer aan ruiken ben ik bang
Hmm wat raar dat er niets in te vinden is. Misschien korreltjes of een vloeistof waardoor het gif niet te zien/ruiken is. Misschien is het idd niets, maar het is zo vreemd dat het er ligt.. Gelukkig is het niet opgegeten!
bij ons in de honden uitloopren lagen pas kuipjes leverpastei ,de dekseltjes eraf!
Bleek ook afkomstig van een oud vrouwtje uit de buurt, die het "sund" vond om weg te gooien.
Goed bedoeld, dat wel. :?Misschien was dit net zoiets?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005 Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Bij ons in het duin vind iemand het nodig om wortels neer te leggen. Voorlopig zien ze eruit als gewone wortels, maar voor de knijnen hoeven ze dat niet te doen. Er ligt ook regelmatig fruit, soms ook (kuipjes) vlees voor de vossen. Echt, mensen denken niet na, een knijn en vos kan prima aan zn eigen eten komen. We hebben nog geen idee wie dit neer legt, maar er kamperen weer een flink aantal rare snuiters in het duin met het mooiere weer.