Voor en nadelen verzekering

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Angelique
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Angelique »

Hier ook protec, vooral omdat ALS er een keer iets is, het toch best in de kosten kan lopen. Ook de 'kleine' dingen zoals in spoeddierenartsbezoek (bijv in weekend), maar natuurlijk ook de 'grote' dingen zoals ellebogen en heupen.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wij hebben geen verzekering voor Flow, maar storten iedere maand een bedrag op de spaarrekening voor haar.

Met Max was de verzekering (Proteq) een enorme teleurstelling, steeds als we ze nodig hadden viel ie er om een of andere reden buiten. Toen dat geintje met dat pasje van achteraf betalen en toch weer niet, veel onduidelijkheid, en aan het einde van de rit hebben we de kosten die we gemaakt hebben en niet vergoed kregen bij elkaar opgeteld, kregen bijna een hart-rolling en hebben besloten dat we dat voortaan anders gaan doen.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

Hier verzekerd bij proteq , met onze andere labjes nooit gedaan , hadden we een potje , nu doen we het voor het eerste jaar , basis en mocht alles goed gaan met Timber dan zeggen we hem ws op ... Voor yunah is er een potje mocht er dure behandelingen uitkomen , :)
each day is a gift
KimenBart
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door KimenBart »

Hier ook verzekerd bij Proteq. Prima verzekering! En omdat Luna met 7/8 maandjes lpc en incongruentie bleek te hebben, waren wij heel blij dat we verzekerd waren. Alles is vergoed(min die 19% eigen bijdrage) . Toen we dit jaar Bo kregen hebben we haar ook meteen verzekerd.
Wij hebben trouwens de basis+aanvullende. Daardoor konden we Luna in het universiteitsziekenhuis in Gent laten opereren. Alleen het beste voor mijn hondjes :verliefd1:
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

Wij doen hetzelfde als @cissy...eerste jaar in ieder geval in de verzekering. Mocht er nooit wat zijn het eerste jaar dan zeggen we hem ook weer op.

Mijn ervaring met Bo...Nooit verzekerd geweest en op een kruisbandoperatie en een paar keer een gescheurde wolfsklauw ook nooit de dierenarts nodig gehad.
Mocht de nood aan de man zijn dan is er altijd wel geld vrij te maken voor ons naast het bestemde potje voor de dieren.
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Hier hebben we Noah verzekerd bij Proteq en zijn daar tevreden over :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Wij hadden voor Kaine een verzekering en voor Basco. Van Kaine 1x nodig gehad en werd niet vergoed omdat hij al problemen had gehad met zijn ellebogen. Die hebben we meteen stopgezet toen die afgelopen was en dat geld zetten we nu apart voor als er wat is. Basco is nog wel verzekerd maar als die verzekering stopt zeg ik hem ook op.
In verhouding zijn we met de verzekering duurder uit op jaarbasis dan de kosten zelf te betalen.
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Desdemona »

Ik zou voor de aardigheid eens even de nieuwe polisvoorwaardens per 1 juli van Proteq doorlezen......Daar wil je echt niet meer zitten met een hond die ziek is! De voorwaardens zijn ernstig verscherpt. Ook vergoeden ze heel beperkt Fysio (200 euro)

Ik zit bij Petplan, ED operatie werd niet vergoed, wel de hele handen dr omheen wel. Ruim 3000 euro aan fysio, alle fotos, de behandelingen, medicijnen (Ja langer dan 3 maanden daar gaat Proteq nu over vallen)

Bleef er nog 200 euro over die ik zelf moest betalen........Als ik bij proteq had gezeten was ik flink de mist in gegaan
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Beide verzekeringen worden steeds meer uitgekleed.

Als je het duurste pakket van petplan hebt, krijg je nog aardig vergoed.

Maar in de basis, consulten nog maar de helft, onderzoeken, bloed echo ed, nog maar de helft. Dat vind ik een behoorlijke achteruitgang.

En ja.. ook proteq is aan het achteruit gaan....

Dat petplan bij jou de foto's heeft vergoed ivm ED is super fijn, want officeel gezien zouden ze dit niet doen.
En volgens mij kan je van die 3000 euro een heleboel aftrekken, want proteq vergoed ook alle foto;s en behandelingen. Alleen de fysio is beperkter, maar dan kost geen 3000 euro.
Je moet alleen na drie maanden medicijnen de helft gaan betalen.

Het blijft een lastig verhaal, beide verzekeringen hebben voor-en nadelen.
En zullen ook weer gaan veranderen. Petplan heeft het vorig jaar zelfs twee keer gewijzigd. Proteq heeft het recent gewijzig, het is bijna niet bij te houden.
NicoleGoossens
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door NicoleGoossens »

Ik heb de husdierenverzekering van OHRA afgesloten voor Jackson. Meteen een topdekking voor 4 jaar wilde wel zorgen dat we als we hem verzekeren we ook alles zo goed mogelijk gedekt hebben. Kost ons €38,- per maand maar ik weet helaas uit ervaring met Benny dat de kosten echt enorm oplopen als er "ineens" iets gebeurt.

Ik lees hier alleen maar Petplan en Proteq. Heeft niemand anders zijn hond bij OHRA verzekerd?
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Ik ben ook weer opnieuw aan het oriënteren. Wat mij bij OHRA opviel was dat er bij honden waar mee getraind wordt en die daardoor een blessure oplopen niet wordt vergoed. Dat is wel erg lastig als je veel met je hond doet. Nadeel van proteq is idd dat chronisch/langdurig medicijngebruik niet wordt vergoed. Door James weet ik dat dit behoorlijk kan oplopen.... Ik heb er nu twee bij petplan verzekerd, eigenlijk altijd naar tevredenheid. Nadeel echter geen vergoeding HD-ED en de steeds meer eigen bijdrages (max. consultvergoeding etc.). Hoorde laats iemand over kruidvat, maar volgens mij is dan een wel erg beperkte verzekering. Pff over door de bomen het bos nog kunnen zien :?
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Wat raar dat OHRA dan niet vergoed, staat dat er echt zo?
Gaat het niet om honden die extreme sporten beoefenen, die kan je volgens mij nl nergens verzekeren.

Ik vind ORHA verder best wel goed klinken, zelfs hd/ed zit in het top pakket, en dat is niet eens echt zo heel duur als je het met proteq vergelijkt.
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Wij leggen elke maand zelf geld weg voor Bruce.
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Tja er staat bijzondere sport ze noemen dan windhondenrennen m.i. niet echt bijzonder voor de windhonden :confused:
En gevechten, maar dat lijkt met dan weer logisch :)
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Wij hebben een aparte hondenrekening waar we elke maand geld op storten.
Plaats reactie