Hond afkoelen

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Roos schreef:Hangt er vanaf hoe warm het is of dat genieten is naar mijn mening. Ik zou niet te blij zijn als mijn honden zo druk deden met dit soort warmte.
Ik denk dat je dit soort speelkwartiertjes best kan doen in de hitte, alleen zou ik zelf na een kwartiertje stoppen met de bal gooien (je ziet op het filmpje dat de honden dan ook weer relaxter worden)

Wij doen dat op het strand ook, even een paar minuten rennen in het water achter een speeltje aan, dan samen zwemmen en dan lekker zitten op het handdoekje en iedereen bekijken.
Dit ritueel herhalen wij achter elkaar, maar bouw wel telkens rust in, en misschien gebeurd dat hier ook wel ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Misschien wel, misschien niet, wie zal het zeggen? Maar ik zou er niet blij van worden en dat mag toch? :wink:
sophia
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sophia »

donna schreef:
sophia schreef:Aan zee of in het zuiden waar wij wonen idd een enorm verschil ! Reden afgelopen vrijdag om 19.00 uur terug van het strand in Domburg bij 23 graden, om daarna om 21.00 uur thuis te komen bij een temperatuur van ... 33 graden !
Max heeft veel de koelband om, ligt in de keuken op de stenen vloer en tussendoor soms even naar het hondenstrandje aan de Geul (lekker koel helder stromend water) om af te koelen.
En heel soms ff tussendoor een dagje zee... :wink:
Sophia, mag ik weten waar dat hondenstrandje is aan de Geul? Wij gaan deze week naar Geulle en daar zijn wel beekjes, maar een hondenstrandje is natuurlijk geweldig. Alvast bedankt!
Zeker, ik PB je even.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

HennyH schreef:
sbientje schreef:
HennyH schreef:Onze jachttraining was vandaag een uur vroeger dan normaal. Al om 9 uur vanochtend en daarna ben ik naar een zwemplas gereden om nog samen heerlijk te zwemmen.

Toen het daar wat drukker werd naar huis gegaan. In de auto is gelukkig airco en nu zit ik binnen. Daar is het nog wel uit te houden. Maar buiten, pfff. Veel te warm....
bij ons was ie afgezegd, wij trainen normaal om 9 uur. Was blij toe, vorige week was het ook al van dat matige weer en was Pom niet echt vooruit te branden haha
Rick was zo slim om eerst oefeningen in de schaduw te doen en Spirit ging als een speer!! Daarna waterwerk en ook dat ging goed. Maar misschien is het in het noorden net een paar graden koeler?
Zou kunnen dat het bij ons net wat warmer was. We hebben ook geen water op de trainingslocatie, en waar we normaal waterwerk trainen is het water deels opgedroogd hahaha, is nu modderwerk ;)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Plaats reactie