Vaccineren, zin of onzin
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Vaccineren, zin of onzin
Interessant artikel
http://www.seriousdogs.nl/nl/magazine/6080/732638/.html" onclick="window.open(this.href);return false;
NB Als fokker ben je trouwens wettelijk verplicht om de pups en volwassen dieren te enten
http://www.seriousdogs.nl/nl/magazine/6080/732638/.html" onclick="window.open(this.href);return false;
NB Als fokker ben je trouwens wettelijk verplicht om de pups en volwassen dieren te enten
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
roelien
Re: Vaccineren, zin of onzin
Waarom?Lien schreef:
Ook als je titert?
-
HennyH
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Goed stuk. Ik heb de lezing Tannetje op You Tube gezien. Ik ent al jaren op maat via titer bepaling. Eigenlijk heeft Lola al heel lang geen enting meer gehad m.u.v. Rabiës en sinds vorig jaar ook geen weil meer.
Ik hoop dat meer hondeneigenaren tot de conclusie komen dat enten niet zo onschuldig is als veel DA's doen voorkomen.
Ik hoop dat meer hondeneigenaren tot de conclusie komen dat enten niet zo onschuldig is als veel DA's doen voorkomen.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Omdat het wettelijk is vastgelegd dat fokdieren en andere aanwezige honden jaarlijks en pups geënt moeten worden en ze moeten dus over een geldig vaccinatiebewijs beschikken. (HKB)
Ook de Raad van Beheer doet tegenwoordig lokatiecontroles en daarbij moeten alle entbewijzen overlegd worden.
Je bent dus in overtreding als je dat niet doet.
Ook de Raad van Beheer doet tegenwoordig lokatiecontroles en daarbij moeten alle entbewijzen overlegd worden.
groetjes, Lien
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
roelien
Nooit gewetenLien schreef:Omdat het wettelijk is vastgelegd dat fokdieren en andere aanwezige honden jaarlijks en pups geënt moeten worden en ze moeten dus over een geldig vaccinatiebewijs beschikken. (HKB)
-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
Bij mijn laatste nest kreeg ik ook te maken met deze nieuwe locatiecontrole, dit doen ze steeksproefsgewijs.Lien schreef:Omdat het wettelijk is vastgelegd dat fokdieren en andere aanwezige honden jaarlijks en pups geënt moeten worden en ze moeten dus over een geldig vaccinatiebewijs beschikken. (HKB)
Ik moest ook alle paspoorten met daarin de entingsbewijzen laten zien, de stambomen van alle honden en ze werden allemaal gecontroleerd met de chipreader.
Gelukkig was alles in orde maar onder het enten kom je als fokker dus gewoon niet uit.....
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
En dat is best jammer.....Annette schreef:Bij mijn laatste nest kreeg ik ook te maken met deze nieuwe locatiecontrole, dit doen ze steekproefsgewijs.Lien schreef:Omdat het wettelijk is vastgelegd dat fokdieren en andere aanwezige honden jaarlijks en pups geënt moeten worden en ze moeten dus over een geldig vaccinatiebewijs beschikken. (HKB)
Ik moest ook alle paspoorten met daarin de entingsbewijzen laten zien, de stambomen van alle honden en ze werden allemaal gecontroleerd met de chipreader.
Gelukkig was alles in orde maar onder het enten kom je als fokker dus gewoon niet uit.....
Dus nu ent ik om geen gedoe te krijgen met de instanties dat is toch eigenlijk te gek voor woorden. Gezondheid en gezond verstand zou voorop moeten staan.
groetjes, Lien