In het begin gaven wij royal canin omdat we niet beter wisten.
Toen heb ik ongeveer 3 maand terug opzoekwerk gedaan ivm KVV. Maar omdat het zo een vuiligheid is en wij het soms vergeten uit de vriezer te halen zijn we nu pas terug overgestapt op brokken. Nu hebben we wel Taste of the Wild brokken in huis. Maar ik voel mij er niet goed bij, precies of ik iets niet goed doe voor mijn honden. Dus nu wil ik na deze brokken van Taste of the Wild (waar ze zoveel van drinken heb ik al ondervonden en veel stinkende geurtjes van laten) terug KVV geven.
Kan iemand mij uitleggen hoe je dit het beste aanpakt?
Wij hadden dus een aparte vriezer voor 1 maand KVV. Dit koste ons al 200€ voor 2 honden voor 1 maand, is dat niet veel??? Wij hadden Alaska, Mother's Pride en NaturisBarf. Wij geven dan ook +/-500gr voor ons gesteriliseerd teefje en 1.5kg voor onze reu die we wat magertjes vinden.
Maar hoe ga je dus te werk?
Wij deden dus altijd de dag op voorhand 2 rollen uitleggen en laten ontdooien en de volgende dag rond de middag gaven we ze eten. Maar waar doen jullie die plastiekjes van rond die worsten??? Het is zo een vuiligheid en stinkt als je het een week moet laten zitten in een aparte vuilbak. Ookal deden wij het in aparte zakjes en bonden het dicht.. En wat doe je als je het vergeet te laten ontdooien??? Dan zit je te sukkelen met het te laten ontdooien diezelfde dag nog in warm water of??? En hoe doe je het dan als we minder willen geven want nu komt dit goed uit 2kg per dag gaat mooi uit 2 rollen van 1 kg maar als je 1.250 gram wilt geven? dan moet je al beginnen zagen of hoe? En dan komt alles er toch al uitgevallen bij het ontdooien? En als je het in de frigo zet voor te ontdooien zo een open worst dan stinkt heel je frigo toch??? Zoveel vragen allemaal haha