Loops
-
Aagje
- Snuffelneus

Loops
Hallo allemaal, onze Aagje is sinds wij haar hebben voor het eerst loops geworden, ze is al 6 dus dit is niet haar echte eerste keer haha maar nu loop ik de hele dag achter haar aan om de druppels op te ruimen, is een loopsbroekje nu een goed idee of is dat erg zielig?
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

Die van mij hield het broekje niet om..... heb haar voornamenlijk in de keuken gehouden....tegels..... ze hield zichzelf goed schoon en t was best te doen. We wisten dat t eenmalig was en hebben er geen probleem van gemaakt.... s avonds lag ze op t kleed met een handdoek erover heen....inmiddels is ze gesteriliseerd....
Sccs
Sccs
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ik doe mijn meiden tijdens hun loopsheid een kinderonderbroek met een gat voor de staart erin aan. En daar doe ik het goedkoopste huismerk maandverband in. Ik heb er meerdere dus ze kunnen vaak een schone broek krijgen.
-
Aagje
- Snuffelneus

Bedankt voor jullie reacties, wij hebben laminaat en als ik niet snel genoeg ben trekt het er helemaal in, heb inmiddels een broekje gekocht maar koste nogal wat moeite om hem om te krijgen, ze ging zitten met dr staart onder de kont en ze is best groot en zwaar dus kreeg hem niet om maar het is wel gelukt, ze vind het nog niet zo fijn geloof ik...maar goed...als dit straks weer niet lukt zal ik ook een onderbroek pakken is misschien makkelijker om aan te trekken bij haar!! 
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Wij gebruiken voor Miep ook een kinderonderbroek met maandverbandje. Ze wil 'm liever niet aan maar als ie eenmaal aan is dan is ze niet anders in haar doen en laten. Na het aantrekken gaan we meteen even spelen.
Ik vind het dan ook niet zielig. Miep verliest te veel bloed om het maar te laten (en een onbehandelde houten woonkamervloer... gaat niet goed samen)
Het komt wel eens voor dat ik in de keuken bezig ben en mevrouw ineens in d'r blote kont naar mij toe komt huppelen en dat d'r broekje ergens midden in de woonkamer ligt. Hilarisch vind ik dat dan weer
Ik vind het dan ook niet zielig. Miep verliest te veel bloed om het maar te laten (en een onbehandelde houten woonkamervloer... gaat niet goed samen)
Het komt wel eens voor dat ik in de keuken bezig ben en mevrouw ineens in d'r blote kont naar mij toe komt huppelen en dat d'r broekje ergens midden in de woonkamer ligt. Hilarisch vind ik dat dan weer
-
Aagje
- Snuffelneus

whaha ja lijkt mij ook grappig, aagje bloed nu ook best veel en we hebben ook nog een licht grijs kleed is dus niet handig, het omdoen ging nu al een stuk makkelijker en ze kreeg een lekkere appel als beloning
en voor eten doet ze alles he whahaha ze vind het nu ook niet meer erg volgens mij...ze laat hem wel om en schuift niet meer op dr kont door de kamer haha was wel een grappig gezicht...hoelang duurt het eigenlijk dat het bloeden minder wordt? 
- Tarzan
- Kleine hondenneus

-
Aagje
- Snuffelneus

-
Gerritte
- Erelid

Geen broekjes hier gebruikt. Simba hielt zich keurig schoon, en ik zorgde ervoor dat er gewoon een extra dweil door het huis ging. Maar dat was eigenlijk voor ons zelf
, want nooit echt last gehad van bloedsporen hahha
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)