Loops

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Aagje
Snuffelneus
Snuffelneus

Loops

Ongelezen bericht door Aagje »

Hallo allemaal, onze Aagje is sinds wij haar hebben voor het eerst loops geworden, ze is al 6 dus dit is niet haar echte eerste keer haha maar nu loop ik de hele dag achter haar aan om de druppels op te ruimen, is een loopsbroekje nu een goed idee of is dat erg zielig? :confused:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

als ze het zelf niet vervelend vindt, kan je het best doen. Ik zou m wel snachts afdoen zodat alles een beetje kan luchten, maar goed, misschien ben ik daar een beetje een zeur in haha
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Aagje
Snuffelneus
Snuffelneus

Oke bedankt voor uw reactie dan ga ik hem vanmiddag toch maar ophalen... :)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

mijn vorige hond liet hem overigens niet aan haha, die bleef eraan trekken en likken tot het kapot of uit was :)

en 'u' hoeft niet hoor :) Ben nog jong! :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Aagje
Snuffelneus
Snuffelneus

oh nou ik hoop dat aagje hem wel omlaat, :? en zal geen u meer zeggen hahaha
Carlijn
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Carlijn »

Die van mij hield het broekje niet om..... heb haar voornamenlijk in de keuken gehouden....tegels..... ze hield zichzelf goed schoon en t was best te doen. We wisten dat t eenmalig was en hebben er geen probleem van gemaakt.... s avonds lag ze op t kleed met een handdoek erover heen....inmiddels is ze gesteriliseerd....
Sccs
-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door -Marianne »

Wij hebben Balou geen broekje omgedaan... We dweilen gewoon wat vaker, we hebben toch tegels. :) Zo'n broekje lijkt me toch alleen maar irritant zitten voor een hond.
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)
Annamaria
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annamaria »

Ik doe mijn meiden tijdens hun loopsheid een kinderonderbroek met een gat voor de staart erin aan. En daar doe ik het goedkoopste huismerk maandverband in. Ik heb er meerdere dus ze kunnen vaak een schone broek krijgen.
:zwartkopje: Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden)
:zwartkopje: Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009
:zwartkopje: Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012
:blondkopje: Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013
:blondkopje: Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Aagje
Snuffelneus
Snuffelneus

Bedankt voor jullie reacties, wij hebben laminaat en als ik niet snel genoeg ben trekt het er helemaal in, heb inmiddels een broekje gekocht maar koste nogal wat moeite om hem om te krijgen, ze ging zitten met dr staart onder de kont en ze is best groot en zwaar dus kreeg hem niet om maar het is wel gelukt, ze vind het nog niet zo fijn geloof ik...maar goed...als dit straks weer niet lukt zal ik ook een onderbroek pakken is misschien makkelijker om aan te trekken bij haar!! :oops:
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Wij gebruiken voor Miep ook een kinderonderbroek met maandverbandje. Ze wil 'm liever niet aan maar als ie eenmaal aan is dan is ze niet anders in haar doen en laten. Na het aantrekken gaan we meteen even spelen.
Ik vind het dan ook niet zielig. Miep verliest te veel bloed om het maar te laten (en een onbehandelde houten woonkamervloer... gaat niet goed samen)

Het komt wel eens voor dat ik in de keuken bezig ben en mevrouw ineens in d'r blote kont naar mij toe komt huppelen en dat d'r broekje ergens midden in de woonkamer ligt. Hilarisch vind ik dat dan weer :)
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Aagje
Snuffelneus
Snuffelneus

whaha ja lijkt mij ook grappig, aagje bloed nu ook best veel en we hebben ook nog een licht grijs kleed is dus niet handig, het omdoen ging nu al een stuk makkelijker en ze kreeg een lekkere appel als beloning :) en voor eten doet ze alles he whahaha ze vind het nu ook niet meer erg volgens mij...ze laat hem wel om en schuift niet meer op dr kont door de kamer haha was wel een grappig gezicht...hoelang duurt het eigenlijk dat het bloeden minder wordt? :oops:
Tarzan
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Tarzan »

Bij onze eerste hond deed ik altijd een broekje aan tijdens de loopsheid. Maar soms vergaten we die af te doen tijdens het uitlaten... tja...
Het was een zwarte hond en het broekje was ook zwart.
Honden lachen met hun staart.

:zwartpootje: Tarzan (29-02-2012)
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

hier 3 dames en nog nooit broekjes gedragen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Aagje
Snuffelneus
Snuffelneus

Tarzan schreef:Bij onze eerste hond deed ik altijd een broekje aan tijdens de loopsheid. Maar soms vergaten we die af te doen tijdens het uitlaten... tja...
Het was een zwarte hond en het broekje was ook zwart.
haha ja dat zal mij vast ook wel een keer gebeuren :p
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Geen broekjes hier gebruikt. Simba hielt zich keurig schoon, en ik zorgde ervoor dat er gewoon een extra dweil door het huis ging. Maar dat was eigenlijk voor ons zelf :D , want nooit echt last gehad van bloedsporen hahha
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Plaats reactie