Ondersteboven gelopen door honden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ondersteboven gelopen door honden

Ongelezen bericht door corretje »

Dinsdagavond was ik gezellig met mijn overbuuf en onze honden aan de wandel. Lekker bij ons in het bos. De honden regelmatig een slootje in en lekker een beetje spelen. En bramen eten :D

Op een gegeven moment zijn we bij een veldje waar de honden nog altijd met elkaar spelen en ravotten. Nu dus ook. Lekker stoeien samen met een bal die ze allebei fantastisch vinden. Op de grond liggend en samen trekken aan de bal. Na een minuut of 10 gaan we weer verder. We roepen de honden of ze ook meegaan.

We lopen op het fietspad en mijn buuf roept :"Pas op de honden". Dus ik kijk om me heen waar ze zijn. Opeens "vlieg" ik in de lucht. Kom op mijn kont terecht en klap achterover. Ik schrik me wezenloos dat ik achterover klap. Denk ojee mijn hoofd. Maar dan val ik op iets zachts. Ik keek echt zo van wat is dit nu??? Mijn buuf zet me overeind al zittende en vraagt of het gaat. Ja het gaat zeker en ik schiet in de lach. Ik zeg nog heel leuk dat ging wel erg snel. Dat was dus ook zo.

Wat gebeurde er nu..... De honden kwamen met een rotvaart achter ons aan al spelende. En daarbij knalde ze tegen mijn onderbenen aan waardoor die in de lucht vlogen :D . Diezel lag achter mij en die heeft mijn klap naar achter opgevangen :verliefd1:

Hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden. Ik heb wel last van mijn nek en een stijve rug. Maar goed daar had ik al wat last van. Verder gelukkig niets. Dus ze mogen niet meer met een bal spelen tijdens het wandelen. hihihih
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
_beertje_
Snuffelneus
Snuffelneus

Re: Ondersteboven gelopen door honden

Ongelezen bericht door _beertje_ »

Zo wat een geluk dat Diesel je val heeft gebroken. En dat je verder niets hebt. nu lekker wandelen zonder bal :P
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Oeff dat is inderdaad schrikken! Gelukkig is het goed gegaan :)
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ja goed afgelopen. 1-2 dagen erna voelde ik mijn rug en nek (deze nog steeds) wel. Maar moet toch een afspraak maken bij de orthomanuele therapeut. Mag hij alles weer recht zetten. Hihi
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Milou »

Fijn hè, honden! :wave:
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ja super fijn honden. Hahah. We hadden het al een keer tegen elkaar gezegd. We worden nog wel een keer omver gelopen. En aangezien ik een kleintje ben.. 1.57m en dan 2 honden van rond de 30 kilo tegen je aan....... dan is het boemsie. hihi
Josje123
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Josje123 »

Bij de jonge hondentraining hadden we een rustoefening, ik op een krukje, Nova aan de riem al liggend voor me. Tot ze besloot dat de hond van 10 meter verder toch wel erg leuk was, en ze opeens wegschoot.
Ze trok me gewoon van de kruk af en ik lag languit op het gras, wat zijn ze al sterk voor zo'n jonge leeftijd eigenlijk :oops:
:zwartpootje: Nova {Olivia v.d. Bosmoat, 17 oktober 2013}

Afbeelding
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Vandaag de naar orthomanuele arts geweest om een aantal wervels recht te laten zetten. Kreeg steeds meer pijn in mijn onderrug en lies. Maar vergeten tegen hem te zeggen dat ik was gevallen. Maar naar die klap werden de klachten wel erger.. Dus ik denk wel dat het daar vandaan kwam. Nu even 2 weken aanzien en evt weer terug. Maar denk dat het wel goed gaat.
Plaats reactie