Op een gegeven moment zijn we bij een veldje waar de honden nog altijd met elkaar spelen en ravotten. Nu dus ook. Lekker stoeien samen met een bal die ze allebei fantastisch vinden. Op de grond liggend en samen trekken aan de bal. Na een minuut of 10 gaan we weer verder. We roepen de honden of ze ook meegaan.
We lopen op het fietspad en mijn buuf roept :"Pas op de honden". Dus ik kijk om me heen waar ze zijn. Opeens "vlieg" ik in de lucht. Kom op mijn kont terecht en klap achterover. Ik schrik me wezenloos dat ik achterover klap. Denk ojee mijn hoofd. Maar dan val ik op iets zachts. Ik keek echt zo van wat is dit nu??? Mijn buuf zet me overeind al zittende en vraagt of het gaat. Ja het gaat zeker en ik schiet in de lach. Ik zeg nog heel leuk dat ging wel erg snel. Dat was dus ook zo.
Wat gebeurde er nu..... De honden kwamen met een rotvaart achter ons aan al spelende. En daarbij knalde ze tegen mijn onderbenen aan waardoor die in de lucht vlogen

Hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden. Ik heb wel last van mijn nek en een stijve rug. Maar goed daar had ik al wat last van. Verder gelukkig niets. Dus ze mogen niet meer met een bal spelen tijdens het wandelen. hihihih