Anja schreef:Ook hier tranen van verdriet, want ik weet hoe je je nu voelt
Heel veel sterkte met het verlies van jouw Seppe!!! Het zal extra moeilijk zijn om te moeten zien hoe Frodo zijn maatje zal missen.
In het geboortejaar van Seppe 1996 is mijn lieve mama op 10 november overleden, nu precies 10 jaar later, heb jij jouw lieve Seppe op deze dag verloren. Mijn mams was heel gek op alle dieren en ik weet zeker dat zij tezamen met haar eigen kanjers en onze kanjer Buddy jouw Seppe zullen verwelkomen daar boven!!
Dan was het voor jou gisteren ook een moeilijke dag... Sterkte ook!
Als jouw lieve mams zo gek was op dieren, dan kan het niet anders dat ze 'm mee opvangt. Ik probeer daar ook troost in te vinden, dat Seppe op een plaats is, waar mijn vader (die op 6 december 1993 overleed) ook is. En dat 'onze pa' 'm ook wel zal verwelkomen daar.
Ze hebben elkaar nooit gekend in dit aardse bestaan, maar die kennismaking zal inmiddels wel gebeurd zijn.
Dank je wel!!
Het is een kleine troost, maar wat hadden we ons dierbaren nog graag bij ons gehad , helaas soms is dat niet mogelijk!
Heel veel sterkte morgen met het laatste definitieve afscheid nemen en de crematie!! In gedachten bij je!!!
Ook in dit topic; we leven met jullie mee en wensen jullie veel sterkte om dit verdriet om het heengaan van jullie maatje een plekje te kunnen geven.....
Sterkte morgen, maar vooral de daarop volgende dagen,en weken,
vergeet niet de herrinneringen worden steeds mooier en kostbaarder,
trek daar je kracht uit.
Ik lees het nu met behoorlijke kippevel en tranen ...............
Ik krijg het er koud van , wat een emotioneel verhaal .
Maar je hebt er goed aan gedaan , je kon echt niet anders .
Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe met dit enorme verlies .
Helaas weet ik uit ervaring hoezeer je vergroeid raakt met je oudjes. Hun missen doet zo verschrikkelijk veel pijn. Maar ook dankbaarheid dat ze al die jaren een maatje voor je zijn geweest.
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
tussie schreef:Ik ben dan nog niet heel erg lang bij dit forum maar wil jou toch heel erg veel sterkte toewensen,het lijkt me verschrikkelijk voor je :cry
sterkte,sandra.
Bedankt! Dit is erg lief van je!
Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006 Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007