Hee Sandra ; ook via ons ``eigen`` topic nog even gefeliciteerd.. !
Nou wij hadden gisteren een

dag........
Eerst vond Chester het nodig een bij te proberen op te eten.. ik helemaal in paniek natuurlijk.. dom beest.. maar het heeft geen gevolgen gehad.. althans ik heb het niet kunnen merken.. dus dat was een erge opluchting ! Dus gisteravond op naar de puppycursus..
Wessel ging het eerste stuk voor de pauze en ineens zie ik dat hij stopt met doen wat er gezegt wordt en dat hij het veld af komt lopen met Chester..

Dus ik erheen... is hij ontzettend aan het manken..

zijn rechtervoorpoot zakte hij doorheen, maar hij gaf geen kik en wilde naar mij toerennen toen hij me zag, dus hij leek geen pijn te hebben. We zijn gestopt en hebben hem even op een rustig plekje wat laten drinken en neergelegt. Rustig naar zijn poot gekeken, niets in zijn kussentje niet dik, ik mocht overal in knijpen hij gaf geen pijn aan. Na zo`n 10 minuutjes hem weer een stukje laten lopen en .... weg..
We hebben na de pauze weer ( voorzichtig ) meegedaan en niets meer gezien... maar pfffffffff wat een rotdag zeg..
Sorrie voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt..
Overigens houden we vandaag maar een rustdag. Dus ik ga vandaag een keertje extra lopen, maar wel steeds korte rondes en even niet rennen etc.. Hopelijk komt het niet meer terug.. het zag er echt niet goed uit namelijk..