Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

S.Breijer schreef:Allemaal leuk en aardig dat gekroel, maar Finn wil straks naar iedereen die hij tegenkomt om aangehaald te worden...
:oops: Hier weet Enzo het al precies , als ik iemand tegen kom, doe ik gewoon heel blij, verzet geen stap meer en dan komen die mensen vanzelf naar mij toe ooooohhh aaaahhh :x

En over visite gesproken, opspringen bijten enz... ook hier hoor. :evil:
Bij anderen in huis is hij overigens wel erg rustig na 5 minuten.
maar dan vraag ik of ze Enzo echt willen negeren.
En, heeeeel vaak op visite gaan helpt wel.
Oh ja ik maak Enzo altijd flink moe voordat we gaan :twisted:
Maar dit alles maakt de visite niet altijd een succes...
Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Oh ja ik maak Enzo altijd flink moe voordat we gaan :twisted:
Miranda
:wink: Kijk dit soort tips zijn nuttig.. :D 8)
kristies
Speurneus
Speurneus

:schreeuw: Zie net dat de gebroeders of the music forest het goed doen bij de foto van de week.... :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Jaa! :D We gaan voor 1, 2 & 3 he!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik wil nummer 3 wel zijn hoor 8)
miran&joost

Ja, lachen man !! (misschien een music forest podium ???)

groeten,

Joost
stelzer

Ongelezen bericht door stelzer »

weer van die mooie foto`s :)
ik smelt hiet echt weg
miran&joost

:feest3: Jahoooooeeeeee Enzo heeft net voor het eerst ECHT gezwommen!!!!!

Ik lag helemaal in een scheur daar aan de maas haha
Ik gooide een stok in het water (speelgoed durf ik niet aan omdat ik het dan kwijt ben) en Enzo erachteraan, de tweede keer dacht ik, ik gooi hem lekker wat verder.
Enzo nam een snoekduik en ineens....... los van de bodem! :shock:
Zo'n grappig gezicht jullie hadden dat koppie moeten zien!!!!

En ik maar lachen en goedzo roepen haha

Echt een belevenis.

groeten Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

:support: Go Enzo!!

Wij zijn afgelopen week nog even naar het water gereden, je weet het niet... Nou, meneer ging tot net boven zijn knieen het water in...dat vind ik al heel wat hoor :wink: Als het binnenkort weer net zo lekker weer is als nu, ga ik weer een poging wagen!
iris

Ongelezen bericht door iris »

Goed gedaan Enzooooooo!!!!
Knap hoor! De eerste jongen is los van de bodem, nu de rest van de broers nog! Van het weekend maar weer eens proberen als het tenminste mooi weer is!
kristies
Speurneus
Speurneus

:applaus: :feest2: Jahoe.... nu op voor zijn b diploma :wink: oh enne.. :foto: :)
miran&joost

kristies schreef::applaus: :feest2: Jahoe.... nu op voor zijn b diploma :wink: oh enne.. :foto: :)
Miranda had de camera niet bij..... (tja, je verwacht het ook niet !)
Dit weekend zullen we even proberen om een paar foto's te maken van een zwemmende "of the music forest" .

groeten,

Joost
iris

Ongelezen bericht door iris »

Nou, ben benieuwd hoor! Maak maar heel veel foto's, dan kan ik ze aan Tessel laten zien en gaat hij misschien ook wel zwemmen!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

iris schreef:Nou, ben benieuwd hoor! Maak maar heel veel foto's, dan kan ik ze aan Tessel laten zien en gaat hij misschien ook wel zwemmen!
Dat is een goeie, misschien werkt het en hebben we over een week 4 zwemmende broers :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

Hee Sandra ; ook via ons ``eigen`` topic nog even gefeliciteerd.. ! :D

Nou wij hadden gisteren een :evil: dag........

Eerst vond Chester het nodig een bij te proberen op te eten.. ik helemaal in paniek natuurlijk.. dom beest.. maar het heeft geen gevolgen gehad.. althans ik heb het niet kunnen merken.. dus dat was een erge opluchting ! Dus gisteravond op naar de puppycursus..
Wessel ging het eerste stuk voor de pauze en ineens zie ik dat hij stopt met doen wat er gezegt wordt en dat hij het veld af komt lopen met Chester.. :( Dus ik erheen... is hij ontzettend aan het manken.. :cry: zijn rechtervoorpoot zakte hij doorheen, maar hij gaf geen kik en wilde naar mij toerennen toen hij me zag, dus hij leek geen pijn te hebben. We zijn gestopt en hebben hem even op een rustig plekje wat laten drinken en neergelegt. Rustig naar zijn poot gekeken, niets in zijn kussentje niet dik, ik mocht overal in knijpen hij gaf geen pijn aan. Na zo`n 10 minuutjes hem weer een stukje laten lopen en .... weg.. :?
We hebben na de pauze weer ( voorzichtig ) meegedaan en niets meer gezien... maar pfffffffff wat een rotdag zeg.. :(
Sorrie voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt..

Overigens houden we vandaag maar een rustdag. Dus ik ga vandaag een keertje extra lopen, maar wel steeds korte rondes en even niet rennen etc.. Hopelijk komt het niet meer terug.. het zag er echt niet goed uit namelijk.. :(
Plaats reactie