Bella wordt dit jaar ook senior

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bella wordt dit jaar ook senior

Ongelezen bericht door Debora »

Ik ben in het seniorenhoekje gekomen, door Boris. Helaas in 2006 overleden. Tja, dan ga je wat minder posten in een speciaal hoekje voor de opa's en oma's van het forum. Maar wat blijkt, Bella krijgt dit jaar haar eerste seniorjaar erbij. Mevrouw wordt 7, gut wat gaat de tijd toch snel. Kan van alle honden nog hun puppietijd herinneren en dat is al zo lang geleden. Maar in gedachten toch nog niet zo lang. Dus ikke ben er weer. Zijn jullie :) ermee of :cry:
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: Bella wordt dit jaar ook senior

Ongelezen bericht door Aileen »

de tijd gaat vreselijk snel hé?! :shock:

Ik kan me de dag als gisteren nog heeel goed herinneren toen Buddy 4 weekjes jong was toen we gingen kijken en vooral de dag toen we hem gingen halen. Ohh wat een klein mollig ding was ie toen :lol:

Ik vind dat het zo verschrikkelijk snel is gegaan en Buddy is nu 12 en hij is er nog maximaal een paar jaartjes bij ons. Moet er niet aan denken zeg :shock: :(

Buddy is sinds zijn puppytijd mijn grote maat geweest en nog is!! Ik heb een band met hem dat niemand anders met hem heeft.

Ja wat kan je zo erg aan je dier hechten hé?!

Maar goed, Welkom terug Deb :D en hopelijk blijft bella nog heel lang hier en dat we af en toe wat verhaaltjes lezen hier :D (om deze seniorenhoekje levendiger te houden hihi)
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

Eindelijk weer wat leven...
't is hier zooooo stil... :wink:
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

het is hier idd vrij rustig ja :)

Ach, die oudjes hebben toch ook wel hun charme! Die van mij iig wel ;)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nou, Bella heeft inderdaad haar charme. Haar welverdiende puppy-charme heeft ze weer hervonden. Echt ongelooflijk :?

Aileen, de tijd gaat zo razendsnel voorbij, ik kan me de dag nog herinneren dat ik Bella ging halen bij de fokker. En die van Faith. Uiteraard weet ik ook nog hoe Boris binnen kwam.
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door jose geurtse »

hmmmm Kate is dit jaar ook jarig en word ook zeven, zijn we dus tweemaal vertegenwoordigd :D maar ze vinden het zelf niets dat senioren gedoe :oops: dus komen ze er niet zo vaak :roll:
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

8) Ook Sting komt over een aantal maanden deze hoek versterken!
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

t wordt haast tijd voor een seniorenwandeling :lol:
Ilonka

Ongelezen bericht door Ilonka »

Lange tijd leek deze hoek een "ver van mijn bed show" maar ineens bedacht ik me dat Maura in december 8 wordt en dus ook een senior is :shock: :shock: :shock: vandaar dat ik hier graag wilde komen hoewel er nog niks blijkt dat Maura senior is hoewel........haar grijze befje is steeds grijzer aan het worden 8)
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ingrid »

Ik vergeet hier ook vaak te kijken :oops: Heb me nog niet zo lang geleden aangemeld in de seniorenhoek... Tris wordt over een kleine 2 weken (12 juni) alweer 8 jaar.... Time flies en niet alleen "when you having fun" :(
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ingrid schreef:Ik vergeet hier ook vaak te kijken :oops: Heb me nog niet zo lang geleden aangemeld in de seniorenhoek... Tris wordt over een kleine 2 weken (12 juni) alweer 8 jaar.... Time flies en niet alleen "when you having fun" :(
de tijd vliegt idd, ik kan me nog herinneren dat ik maup voor het eerst zag (toen was ze 2)... nu is ze 11 al!
Ilonka

Ongelezen bericht door Ilonka »

Ja de tijd vliegt en gisteren bedacht ik ineens dat Maura begin december 8 zal worden :oops: slik. Tuurlijk kan ze nog vele jaren mee maar jong zal ze niet meer worden....
Gelukkig is ze nog kerngezond en heel speels. Vaak vragen mensen of ze nog jong is en zijn verbaasd als ik zeg dat ze 7.5 jaar is. Ik hoop dat dat nog lang zo blijft want ik kan haar niet missen :?
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ilonka schreef:Ja de tijd vliegt en gisteren bedacht ik ineens dat Maura begin december 8 zal worden :oops: slik. Tuurlijk kan ze nog vele jaren mee maar jong zal ze niet meer worden....
Gelukkig is ze nog kerngezond en heel speels. Vaak vragen mensen of ze nog jong is en zijn verbaasd als ik zeg dat ze 7.5 jaar is. Ik hoop dat dat nog lang zo blijft want ik kan haar niet missen :?
hahaha, ja heel herkenbaar Ilonka. Ze vragen altijd hoe oud Bella is zelfs op de training en als je dan zegt dat ze in augustus 7 wordt staan ze je met open mond aan te kijken. En dan nog zo'n passie?? Vragen ze dan.
Voor passie is volgens mij geen leeftijd aan verbonden. Je moet er eens zien als er nepeenden of als ze koud wild mag apporteren dan komt het beest in der los.
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Debora schreef:
Ilonka schreef:Ja de tijd vliegt en gisteren bedacht ik ineens dat Maura begin december 8 zal worden :oops: slik. Tuurlijk kan ze nog vele jaren mee maar jong zal ze niet meer worden....
hahaha, ja heel herkenbaar Ilonka. Ze vragen altijd hoe oud Bella is zelfs op de training en als je dan zegt dat ze in augustus 7 wordt staan ze je met open mond aan te kijken. En dan nog zo'n passie?? Vragen ze dan.
Voor passie is volgens mij geen leeftijd aan verbonden. Je moet er eens zien als er nepeenden of als ze koud wild mag apporteren dan komt het beest in der los.
Zelfs op Buddy's 10,5 jaar kijken ze me al met grote ogen aan dat ie al 10 jaar is en nog zo wild is :lol:
da's altijd erg leuk om te horen hé :D
maar nu wordt ie niet meer jonger geschat, dat kan ook niet anders he met 12,5 jarige leeftijd.
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
jane
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jane »

Jane is ook al weer ruim 9 jaar, ze is echt wel een oudje dus tijd voor het seniorenhoekje!

Ze heeft aardig wat kwaaltjes, maar ze heeft gelukkig nog wel haar momenten dat ze zich heerlijk kan vermaken, die ondeugende blik en dan gaat ze er voor.
Ze "sloopt" nog wel is een keuken rol die dan per "ongeluk" op de grond terecht is gekomen, komt als eerste met een knuffel aan als ze denkt dat er gespeeld gaat worden.

Wandelen gaat helaas niet meer, dat zijn allemaal korte stukjes maar daar geniet ze ook van, even snuffelen en dan weer lekker naar huis .
En ik geniet van haar :verliefd1: al 9 jaar
Rambo ♂ (teckel)24-12-1990 † 07-01-2005
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013
Prando ♂ (duitse dog) 15-04-2008 † 14-09-2012
Vlokkie ♀ (jack russel) † 30-7-2012
Romi ♀ (kruising van stichting red een hond)8-5-2006 † 20-04-2019
Sofie ♀ (teckel) 9-6-2012 † 20-11-2017
Calvin ♂ (chihuahua) 10-4-2016
Skay ♀ (teckel) 22-09-2017
Plaats reactie