de tijd vliegt idd, ik kan me nog herinneren dat ik maup voor het eerst zag (toen was ze 2)... nu is ze 11 al!Ingrid schreef:Ik vergeet hier ook vaak te kijkenHeb me nog niet zo lang geleden aangemeld in de seniorenhoek... Tris wordt over een kleine 2 weken (12 juni) alweer 8 jaar.... Time flies en niet alleen "when you having fun"
hahaha, ja heel herkenbaar Ilonka. Ze vragen altijd hoe oud Bella is zelfs op de training en als je dan zegt dat ze in augustus 7 wordt staan ze je met open mond aan te kijken. En dan nog zo'n passie?? Vragen ze dan.Ilonka schreef:Ja de tijd vliegt en gisteren bedacht ik ineens dat Maura begin december 8 zal wordenslik. Tuurlijk kan ze nog vele jaren mee maar jong zal ze niet meer worden....
Gelukkig is ze nog kerngezond en heel speels. Vaak vragen mensen of ze nog jong is en zijn verbaasd als ik zeg dat ze 7.5 jaar is. Ik hoop dat dat nog lang zo blijft want ik kan haar niet missen
Zelfs op Buddy's 10,5 jaar kijken ze me al met grote ogen aan dat ie al 10 jaar is en nog zo wild isDebora schreef:hahaha, ja heel herkenbaar Ilonka. Ze vragen altijd hoe oud Bella is zelfs op de training en als je dan zegt dat ze in augustus 7 wordt staan ze je met open mond aan te kijken. En dan nog zo'n passie?? Vragen ze dan.Ilonka schreef:Ja de tijd vliegt en gisteren bedacht ik ineens dat Maura begin december 8 zal wordenslik. Tuurlijk kan ze nog vele jaren mee maar jong zal ze niet meer worden....
Gelukkig is ze nog kerngezond en heel speels. Vaak vragen mensen of ze nog jong is en zijn verbaasd als ik zeg dat ze 7.5 jaar is. Ik hoop dat dat nog lang zo blijft want ik kan haar niet missen
Voor passie is volgens mij geen leeftijd aan verbonden. Je moet er eens zien als er nepeenden of als ze koud wild mag apporteren dan komt het beest in der los.