Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ha, Iris! Wat leuk om weer eens wat van jou en Tessel te horen :).

Ik stuur je binnenkort anders eens een pb-tje, want ik geloof dat Tessel qua gedrag wel wat van broer Finn weg heeft... Volgens mij heb ik het er in dit topic niet echt, of helemaal niet, zo duidelijk over gehad, maar ook hier was het niet altijd even makkelijk. Ik mag nu niet meer klagen...op sommige mindere dagen na gaat het heel goed met mijn monstertje. Nou ja, het kan altijd nog beter, maar vergeleken met waar we vandaan kwamen mag ik echt niet zeuren.

Maar je hoort nog van me :wink:.

Ik hoop jullie allemaal snel weer eens terug te zien! Ik hoop de broers ook :D.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:Hoe is het Sandra ??? Al weer een beetje opgeknapt ???
Ik voel me stukken beter! :) Alleen nog erg moe (komt door een onbekend virus dat in mijn bloed gevonden is... :?), maar daar is mee te leven hoor ! Ik ga er in ieder geval weer lekker op uit met Finneke, dus zijn dagen zijn weer goed gevuld.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

@ Iris.. wat grappig zat net een berichtje aan je typen op hyves.. 8)

28 december.. nou wij denken aan jou en Tessel hoor..

@ Sandra wat fijn dat je op aan het knappen bent.. een onbekend virus.. :? dat klinkt niet gezellig.. :(
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

kristies schreef:@ Iris.. wat grappig zat net een berichtje aan je typen op hyves.. 8)

@ Sandra wat fijn dat je op aan het knappen bent.. een onbekend virus.. :? dat klinkt niet gezellig.. :(
misschien is het een heel gezellig virus.. ;)

lekker gewandeld en gezwommen?

@sandra: beterschap met de laatste virus-loodjes!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:@ Iris.. wat grappig zat net een berichtje aan je typen op hyves.. 8)

Het is geen pfeiffer en 3 andere vermoeidheidsvirussen zeg maar zijn uitgesloten. Ik ben er op 4 getest, maar geen van deze 4 zijn aangetroffen. Volgens de huisarts maakt het ook niet zo veel uit om welke vorm het gaat. Ze kunnen wel blijven onderzoeken, maar ze kunnen niets meer of minder voor me doen. Pfeiffer heb ik al gehad, dus dat zou nog een keer zo kunnen zijn. (Men dacht dat pfeiffer eenmalig was, maar er schijnen gevallen te zijn, waaronder mijn buurvrouw, die een tweede keer pfeiffer krijgen) Nou het komt erop neer dat het enkele weken tot maanden kan duren, omdat ik een niet al te beste weerstand heb en dat ik goed naar mijn lijf moet luisteren. Slecht advies trouwens, want als ik dat zou zoen,. lag ik op de bank of in bed.

Maar......daar hebben we nou net Finn voor! :D:D Samen eruit is hartstikke goed voor me! Dus eerst met Finn er uit en dan pas lekker uitrusten.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sbientje schreef:

Och, het is zo gezellig :? :lol:

Dank je...:)
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:

Het is geen pfeiffer en 3 andere vermoeidheidsvirussen zeg maar zijn uitgesloten. Ik ben er op 4 getest, maar geen van deze 4 zijn aangetroffen. Volgens de huisarts maakt het ook niet zo veel uit om welke vorm het gaat. Ze kunnen wel blijven onderzoeken, maar ze kunnen niets meer of minder voor me doen. Pfeiffer heb ik al gehad, dus dat zou nog een keer zo kunnen zijn. (Men dacht dat pfeiffer eenmalig was, maar er schijnen gevallen te zijn, waaronder mijn buurvrouw, die een tweede keer pfeiffer krijgen) Nou het komt erop neer dat het enkele weken tot maanden kan duren, omdat ik een niet al te beste weerstand heb en dat ik goed naar mijn lijf moet luisteren. Slecht advies trouwens, want als ik dat zou zoen,. lag ik op de bank of in bed.

Maar......daar hebben we nou net Finn voor! :D:D Samen eruit is hartstikke goed voor me! Dus eerst met Finn er uit en dan pas lekker uitrusten.
:( Nou hopelijk gaan snel die laatste virusrestjes weg... en als je met Finneman lekker buiten loopt waaiien ze misschien wel weg.. :) En je gaat je er vrolijker van voelen en dat heb je nodig om het virus te lijf te gaan.. !! :bloem: Pootje ook van Chester..
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:

Heerlijk gewandelt en gezwommen..!! Helaas de air-kong niet terug gevonden.. :( Maar het was er niet minder leuk door.. ( en nat.. :? ) Lekker rustig ook trouwens met dit weer. . . :wink:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

kristies schreef:
sbientje schreef:

Heerlijk gewandelt en gezwommen..!! Helaas de air-kong niet terug gevonden.. :( Maar het was er niet minder leuk door.. ( en nat.. :? ) Lekker rustig ook trouwens met dit weer. . . :wink:
ja lekker zeg! heb je misschien zaterdagmorgen wandelzin?
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

iris schreef:Haaaaaai Allemaal!!!!

Hoe is het met de broeders?? Is alweer een tijd geleden dat ik wat gemeld heb en dacht, laat ik weer eens wat van mezelf horen!
Heb een klein beetje teruggelezen en natuurlijk foto's bekeken en zo te zien en te lezen gaat het met de broeders hartstikke goed!!
Hier met Tessel gaat ook alles goed, meneer wordt alleen erg dominant en is behoorlijk oversext. Vandaar dat hij in overleg met Diana 28 december wordt gecastreerd........Arm Tesseltje, haha! Het is gewoon echt heel erg nodig en hij is langzaamaan de macht aan het overnemen door zijn dominante gedrag en zijn oversexte gedoe is echt te erg aan het worden, dus vandaar dat het nu echt moet gaan gebeuren. Had het helaas anders gezien, maar nood breekt wet zeggen ze weleens. Verder is meneer een hele kerel aan het worden en begint ook steeds meer vorm aan te nemen, maar dat doen jullie kanjers ook zag ik wel! Ben benieuwd wanneer de terugkomdag gaat plaatsvinden, maar dat zal niet heel erg lang meer gaan duren denk ik. Leuk om alle broers en zussen dan weer een keer te zien!
Geniet lekker allemaal van het heerlijk avondje en waarschijnlijk tot zeer binnenkort op de terugkomdag!!

Heel veel groetjes Iris en Tessel
Heee Iris!
Wat leuk dat je er bent!

Je zal wel een heleboel bij moeten lezen :shock:
Ik sta zelf versteld van hoe veel je over je mannetje kan vertellen! :oops:
Maar jullie vinden die verhalen net zo interessant als ik, en we vervelen onze (werk) omgeving er minder mee :D

Veel sterkte met de operatie voor Tessel en jou :bloem:

Kun je een klein foto'tje plaatsen van Tessel?......pleassssse eentje maar
haha
Ben zooooo benieuwd hoe hij eruit ziet.....

Ik ga nu even een nieuw topic openen want ik moet jullie mijn mooie verjaardags cadeau laten zien......

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:feest3: Gefeliciteerd Miranda... !!!!!!!!!

Ik ben nieuwsgierig naar je verjaardagskado...
:oops:

Enneeee JAAAAAAAAAA Iris... een heeeel klein fotootje maar.. ! Zou leuk zijn om te zien hoe Tessel er nu uitziet.. !
miran&joost

Eeeeehmm Kristy ik ben 12 dec pas jarig :oops: maar kon dat pakket natuurlijk niet ongemoeid laten :oops: :oops:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Eeeeehmm Kristy ik ben 12 dec pas jarig :oops: maar kon dat pakket natuurlijk niet ongemoeid laten :oops: :oops:

Miranda
:oops: oeps... :roll:

Nou alvast dan.. :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik neem meteen even een kijkje in het andere topic! Gefeliciteerd! :feest2: (alvast :wink:)

Oh, Iris, een foto zou niet gek zijn nee :D!
miran&joost

AAAAARRRGGGHH,
Wat een pokkeweer!!! :x :cry:
Heb ik lekker vakantie, kan ik m'n hoofd niet buiten de deur steken of hij regent en waait eraf :evil:

Enzo ligt vanaf zondag de halve dag te maffen in zijn nog steeds overheerlijke mandje
Nou gezellig hoor :x

Ik ga vandaag een kerstboom kopen denk ik, eens kijken of mijn humeur wat verbeterd....
Zetten jullie dit jaar ook een boom?

Ik ben beniewd of de ballen erin blijven :D

Miranda
Plaats reactie