iris schreef:Haaaaaai Allemaal!!!!
Hoe is het met de broeders?? Is alweer een tijd geleden dat ik wat gemeld heb en dacht, laat ik weer eens wat van mezelf horen!
Heb een klein beetje teruggelezen en natuurlijk foto's bekeken en zo te zien en te lezen gaat het met de broeders hartstikke goed!!
Hier met Tessel gaat ook alles goed, meneer wordt alleen erg dominant en is behoorlijk oversext. Vandaar dat hij in overleg met Diana 28 december wordt gecastreerd........Arm Tesseltje, haha! Het is gewoon echt heel erg nodig en hij is langzaamaan de macht aan het overnemen door zijn dominante gedrag en zijn oversexte gedoe is echt te erg aan het worden, dus vandaar dat het nu echt moet gaan gebeuren. Had het helaas anders gezien, maar nood breekt wet zeggen ze weleens. Verder is meneer een hele kerel aan het worden en begint ook steeds meer vorm aan te nemen, maar dat doen jullie kanjers ook zag ik wel! Ben benieuwd wanneer de terugkomdag gaat plaatsvinden, maar dat zal niet heel erg lang meer gaan duren denk ik. Leuk om alle broers en zussen dan weer een keer te zien!
Geniet lekker allemaal van het heerlijk avondje en waarschijnlijk tot zeer binnenkort op de terugkomdag!!
Heel veel groetjes Iris en Tessel
Heee Iris!
Wat leuk dat je er bent!
Je zal wel een heleboel bij moeten lezen
Ik sta zelf versteld van hoe veel je over je mannetje kan vertellen!
Maar jullie vinden die verhalen net zo interessant als ik, en we vervelen onze (werk) omgeving er minder mee
Veel sterkte met de operatie voor Tessel en jou
Kun je een klein foto'tje plaatsen van Tessel?......pleassssse eentje maar
haha
Ben zooooo benieuwd hoe hij eruit ziet.....
Ik ga nu even een nieuw topic openen want ik moet jullie mijn mooie verjaardags cadeau laten zien......
Miranda