Dat wil je niet, ruilen..... Van ruilen komt huilen!miran&joost schreef:Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Marieke!
Oh enne Sandra, ik denk dat Finn een echte vent aan het worden is.ruilen?
![]()
Enzo rijdt op een teefje hier in de buurt (een blondje)
Hij is bij teefjes uit een spel ook echt niet meer mee te krijgen....![]()
Bij reuen komt ie meestal wel...de rat![]()
Zo, de kerstboom ligt buiten met zijn inmiddels treurwilg twijgjes![]()
Nu kunnen we Enzo zijn benchdeur weer open laten staan als we weg moeten.
Kunnen we weer gaan uitbreiden hoop ik!
Eigenlijk wil ik zsm van die bench afmaar ik heb hem nog best vaak nodig...
Vooral als er visite is met (kleine) kinderen of mensen die bang zijn van Enzo.
We zullen wel zien...
Het valt me trouwens op dat Enzo zich beter gedraagt qua puberen.
op het moment dan he![]()
Hij is ook liever naar mij toe, ik kan weer gewoon met hem spelen zonder hij er een machtspel van maakt, en hij luistert best goed buiten!
Ik zal er maar van genieten denk ik..moet zeggen dat er de hele maand al iemand thuis is en dat scheelt een hele hoop in zijn gedrag hoor.
Scheelt een hoop ge-bank-spring s'avonds![]()
Onze heerlijke (stink) druif![]()
Miranda
Nee, al is hij soms nog zo onuitstaanbaar, ik hou heel veel van mijn kleine man! (:verliefd1:)
Die bench, wij kunnen, zeker nu, niet zonder! Heerlijk hoor, om hem af en toe te kunnen begrenzen. Finn neemt steeds vaker zelf zijn rust, maar zo nu en dan is hij zo moe, dat hij gaat lopen emmeren. Dan is het toch wel fijn om te hebben. Ook is hij af en toe in een sloopbui en heb dan toch liever dat hij veilig in de bench zit. Als wij weg gaan gaat hij tegenwoordig de gang in. Kan hij gewoon drinken, lopen en zijn mandje staat er dan ook.
Wat fijn trouwens, dat Enzo het zo goed doet...! Toppie
En inderdaad, als Finn overdag voldoende aandacht gehad heeft is hij 's avonds heel erg braaf. En zo niet, dan moet hij die aandacht vaak toch eens compenseren door negatieve aandacht proberen te trekken. Dat is dan ook bench time...