deze moet je gewoon eens even zien

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
brigitte064

deze moet je gewoon eens even zien

Ongelezen bericht door brigitte064 »

http://nl.youtube.com/watch?v=WewdcMDSNm8" onclick="window.open(this.href);return false;
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig zeg! :D Ook de beweging van de poten :D
Super als je lab dat kan :D
brigitte064

Ja...da's echt geweldig he :D
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

Wauw! Schitterend hoe die bewegingen in het water vastgelegd zijn.

Inspiratie?
Een zwembad hebben jullie al, maar waar haal je nou zo'n blikje bier vandaan :???: :D
groetjes van Mireille
brigitte064

:D :lol: :D :lol: :D dat hebben we hier vast wel ergens staan :D :lol: :D :lol:
Maarre....dat moet je hondje toch in aanleg hebben...en daar hebben we er maar eentje van..onze Mammasan..
Het lijkt zo gemakkelijk he....maar zie maar eens een hondje gericht onder water te sturen...pff da's hartstikke moeilijk joh :D
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

:D :D :D geweldig :D :D :D
Ik denk dat onze Aranka ook wel aanleg had om zoiets te doen, die leek af en toe ook net een otter in het water 8) , alleen dat blikje bier, daar had ze misschien wel moeite mee gehad hahaha.

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette
Mariellevanr

Ongelezen bericht door Mariellevanr »

Misschien het zelf even voordoen met een duikersuitrusting???? :lol:
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

geweldig!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Superr :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Dorette&Toosje

Ongelezen bericht door Dorette&Toosje »

Ik denk niet dat je het zo maar aan kunt leren. Ze moeten het in zich hebben. Mijn Branca ( overleden in 1994) haalde een keer een steen uit diep water die ik erin had gegooid.Dit deed zij uit zich zelf.
Het meest frappante was, dat ze precies de steen oppakte die ik erin had gegooid. Het was een grote witte platte, ik had namelijk geprobeerd deze over het water te laten stuiteren. Ze moest echt duiken hiervoor.
Daarna heb ik het vaker gedaan. Tot op heden snap ik nog niet hoe ze het voor elkaar kreeg om de goede steen op te duiken.
Want onder water ruiken :???: dat lijkt mij toch wel erg sterk.
brigitte064

Dorette&Toosje schreef:Ik denk niet dat je het zo maar aan kunt leren. Ze moeten het in zich hebben. Mijn Branca ( overleden in 1994) haalde een keer een steen uit diep water die ik erin had gegooid.Dit deed zij uit zich zelf.
Het meest frappante was, dat ze precies de steen oppakte die ik erin had gegooid. Het was een grote witte platte, ik had namelijk geprobeerd deze over het water te laten stuiteren. Ze moest echt duiken hiervoor.
Daarna heb ik het vaker gedaan. Tot op heden snap ik nog niet hoe ze het voor elkaar kreeg om de goede steen op te duiken.
Heb je helemaal gelijk in poppie :D Dat moet er ook in zitten...veruit de meesten willen toch echt het liefst hun koppie boven water houden :D :lol: :D
Maar...als het erin zit...dan is het mogelijk het te perfectioneren...dat is duidelijk op het filmpie te zien he :D
Enne...dat doen ze op zicht he...niet op geur :wink:
Dorette&Toosje

Ongelezen bericht door Dorette&Toosje »

brigitte064 schreef:
Dorette&Toosje schreef:Ik denk niet dat je het zo maar aan kunt leren. Ze moeten het in zich hebben. Mijn Branca ( overleden in 1994) haalde een keer een steen uit diep water die ik erin had gegooid.Dit deed zij uit zich zelf.
Heb je helemaal gelijk in poppie :D Dat moet er ook in zitten...veruit de meesten willen toch echt het liefst hun koppie boven water houden :D :lol: :D
Maar...als het erin zit...dan is het mogelijk het te perfectioneren...dat is duidelijk op het filmpie te zien he :D
Dan nog is het knap. Want ik zocht een steen uit op de kant.
Liet haar die inderdaad zien voor dat ik hem in het water mieterde.
Ze zwom naar de kringen van het water, dook, Branca was even niet te zien en kwam met de goede steen naar boven. En er lagen waarschijnlijk echt wel meer stenen op de bodem van het meertje of sloot.

't gaf wel altijd veel bekijks, dat wel :D
Had achteraf eigenlijk geld moeten vragen :lol:
brigitte064

Dorette&Toosje schreef:
brigitte064 schreef:
Dan nog is het knap. Want ik zocht een steen uit op de kant.
Liet haar die inderdaad zien voor dat ik hem in het water mieterde.
Ze zwom naar de kringen van het water, dook, Branca was even niet te zien en kwam met de goede steen naar boven. En er lagen waarschijnlijk echt wel meer stenen op de bodem van het meertje of sloot.

't gaf wel altijd veel bekijks, dat wel :D
Had achteraf eigenlijk geld moeten vragen :lol:
Echt wel :D :D
Bowy
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bowy »

brigitte064 schreef::D :lol: :D :lol: :D dat hebben we hier vast wel ergens staan :D :lol: :D :lol:
Maarre....dat moet je hondje toch in aanleg hebben...en daar hebben we er maar eentje van..onze Mammasan..
Het lijkt zo gemakkelijk he....maar zie maar eens een hondje gericht onder water te sturen...pff da's hartstikke moeilijk joh :D

Misschien weer een nieuwe uitdaging??? 8) :lol:
samantha
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door samantha »

Wat geweldig zeg!
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Plaats reactie