deze moet je gewoon eens even zien
-
brigitte064
deze moet je gewoon eens even zien
http://nl.youtube.com/watch?v=WewdcMDSNm8" onclick="window.open(this.href);return false;
-
brigitte064
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
shadow2005
- Speurneus

-
Dorette&Toosje
Ik denk niet dat je het zo maar aan kunt leren. Ze moeten het in zich hebben. Mijn Branca ( overleden in 1994) haalde een keer een steen uit diep water die ik erin had gegooid.Dit deed zij uit zich zelf.
Het meest frappante was, dat ze precies de steen oppakte die ik erin had gegooid. Het was een grote witte platte, ik had namelijk geprobeerd deze over het water te laten stuiteren. Ze moest echt duiken hiervoor.
Daarna heb ik het vaker gedaan. Tot op heden snap ik nog niet hoe ze het voor elkaar kreeg om de goede steen op te duiken.
Want onder water ruiken
??: dat lijkt mij toch wel erg sterk.
Het meest frappante was, dat ze precies de steen oppakte die ik erin had gegooid. Het was een grote witte platte, ik had namelijk geprobeerd deze over het water te laten stuiteren. Ze moest echt duiken hiervoor.
Daarna heb ik het vaker gedaan. Tot op heden snap ik nog niet hoe ze het voor elkaar kreeg om de goede steen op te duiken.
Want onder water ruiken
-
brigitte064
Heb je helemaal gelijk in poppieDorette&Toosje schreef:Ik denk niet dat je het zo maar aan kunt leren. Ze moeten het in zich hebben. Mijn Branca ( overleden in 1994) haalde een keer een steen uit diep water die ik erin had gegooid.Dit deed zij uit zich zelf.
Want onder water ruiken??: dat lijkt mij toch wel erg sterk.
Maar...als het erin zit...dan is het mogelijk het te perfectioneren...dat is duidelijk op het filmpie te zien he
Enne...dat doen ze op zicht he...niet op geur
-
Dorette&Toosje
Dan nog is het knap. Want ik zocht een steen uit op de kant.brigitte064 schreef:Heb je helemaal gelijk in poppieDorette&Toosje schreef:Ik denk niet dat je het zo maar aan kunt leren. Ze moeten het in zich hebben. Mijn Branca ( overleden in 1994) haalde een keer een steen uit diep water die ik erin had gegooid.Dit deed zij uit zich zelf.
Dat moet er ook in zitten...veruit de meesten willen toch echt het liefst hun koppie boven water houden
![]()
![]()
![]()
Maar...als het erin zit...dan is het mogelijk het te perfectioneren...dat is duidelijk op het filmpie te zien he![]()
Liet haar die inderdaad zien voor dat ik hem in het water mieterde.
Ze zwom naar de kringen van het water, dook, Branca was even niet te zien en kwam met de goede steen naar boven. En er lagen waarschijnlijk echt wel meer stenen op de bodem van het meertje of sloot.
't gaf wel altijd veel bekijks, dat wel
Had achteraf eigenlijk geld moeten vragen
-
brigitte064
Echt welDorette&Toosje schreef:Dan nog is het knap. Want ik zocht een steen uit op de kant.brigitte064 schreef:Heb je helemaal gelijk in poppieDorette&Toosje schreef:Ik denk niet dat je het zo maar aan kunt leren. Ze moeten het in zich hebben. Mijn Branca ( overleden in 1994) haalde een keer een steen uit diep water die ik erin had gegooid.Dit deed zij uit zich zelf.
Dat moet er ook in zitten...veruit de meesten willen toch echt het liefst hun koppie boven water houden
![]()
![]()
![]()
Maar...als het erin zit...dan is het mogelijk het te perfectioneren...dat is duidelijk op het filmpie te zien he![]()
Liet haar die inderdaad zien voor dat ik hem in het water mieterde.
Ze zwom naar de kringen van het water, dook, Branca was even niet te zien en kwam met de goede steen naar boven. En er lagen waarschijnlijk echt wel meer stenen op de bodem van het meertje of sloot.
't gaf wel altijd veel bekijks, dat wel![]()
Had achteraf eigenlijk geld moeten vragen
-
Bowy
- Speurneus

- Contacteer:
brigitte064 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
dat hebben we hier vast wel ergens staan
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre....dat moet je hondje toch in aanleg hebben...en daar hebben we er maar eentje van..onze Mammasan..
Het lijkt zo gemakkelijk he....maar zie maar eens een hondje gericht onder water te sturen...pff da's hartstikke moeilijk joh
Misschien weer een nieuwe uitdaging???