nieuwe banner gemaakt..

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
Yara

nieuwe banner gemaakt..

Ongelezen bericht door Yara »

Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

Afbeelding
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Dat ziet er al goed uit hoor!

Ik zou alleen Indy nog wat lichter maken :) Dat kan je doen door over de foto een fotocorrectie te doen (slimme fotocorrectie) of anders bij aanpassen - verhelderen -helderheid/contrast en daar de helderheid wat in de plus doen tot jij tevreden bent :wink:
Groetjes Anca

Afbeelding
Yara

Bedankt voor de tip!!
Gelijk even aangepast :) .

Afbeelding
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Zo, dat scheelt een stuk! Top!

En nu lekker lesjes gaan maken die op internet te vinden zijn zodat je nog beter het psp-en gaat begrijpen :)
Groetjes Anca

Afbeelding
Yara

Ik heb het ook even aangepast in mijn huidige banner. Ik wil mijn huidige avatar ook lichter maken, maar de tekst staat nu weer horizontaal.
Als ik die laag verwijder en opnieuw er in wil zetten, heb ik de juiste kleuren niet meer. Kan ik dat ook op een andere manier doen?
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Yara schreef:Ik heb het ook even aangepast in mijn huidige banner. Ik wil mijn huidige avatar ook lichter maken, maar de tekst staat nu weer horizontaal.
Als ik die laag verwijder en opnieuw er in wil zetten, heb ik de juiste kleuren niet meer. Kan ik dat ook op een andere manier doen?
Je moet ook geen lagen verwijderen, maar rechts in je lagenpalet op de laag gaan staan van je tube en dan verhelderen.
Groetjes Anca

Afbeelding
Yara

Anca schreef:
Yara schreef:Ik heb het ook even aangepast in mijn huidige banner. Ik wil mijn huidige avatar ook lichter maken, maar de tekst staat nu weer horizontaal.
Je moet ook geen lagen verwijderen, maar rechts in je lagenpalet op de laag gaan staan van je tube en dan verhelderen.
Dat lukt me ook wel, maar ik zit nu met de tekst.. die krijg ik niet meer goed. Als ik die laag verwijder, dat de tekst dus weg is, krijg ik de juiste kleuren niet meer.
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Als ik banners en avatars maak, voeg ik op het laats de lagen niet samen en sla het eerst op als pspimage en daarna pas als jpeg.
Wil je later dan nog iets veranderen, open je het pspimage-bestand en kan je per laag kijken wat je ermee doet.

Als je het zo doet, hoef je de tekstlaag toch niet te veranderen of zie ik dat verkeerd? Wil je het wel op die manier, ga je op je tekstlaag staan en kies je voor bewerken - kopieren en daarna klik je ergens op je grote werkvel en kies je voor bewerken - plakken als nieuwe afbeelding. Je kan dan nu met je pipet de kleuren weer in je voorgrond en achtergrondkleur zetten.
Je kunt natuurlijk ook je banner erbij pakken en daar de kleuren vanaf halen met je pipet :wink:
Groetjes Anca

Afbeelding
Yara

Anca schreef:Als ik banners en avatars maak, voeg ik op het laats de lagen niet samen en sla het eerst op als pspimage en daarna pas als jpeg.
Wil je later dan nog iets veranderen, open je het pspimage-bestand en kan je per laag kijken wat je ermee doet.

Als je het zo doet, hoef je de tekstlaag toch niet te veranderen of zie ik dat verkeerd? Wil je het wel op die manier, ga je op je tekstlaag staan en kies je voor bewerken - kopieren en daarna klik je ergens op je grote werkvel en kies je voor bewerken - plakken als nieuwe afbeelding. Je kan dan nu met je pipet de kleuren weer in je voorgrond en achtergrondkleur zetten.
Je kunt natuurlijk ook je banner erbij pakken en daar de kleuren vanaf halen met je pipet :wink:
Ik heb het ook opgeslagen als pspimage, maar als ik die open, staat de tekst horizontaal ipv verticaal en ik krijg dat niet gewijzigd. Heb nu die laag verwijderd, opnieuw de kleuren erbij gezocht en de tekst er opnieuw ingezet. Anders lukte het me niet.
rocky

Ongelezen bericht door rocky »

mooie banner en avater
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Heel mooi
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Leuk! :D
Katootje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Katootje »

Super, die frisse kleurtjes!!! :toppie:
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes
Afbeelding
:bruinpootje:Kato! (Labrador; 4-11-2005)
:zwartpootje:Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
:blondpootje:Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Plaats reactie